Indlæg af Turbodk

    Hej gutter står sku lidt på herrens mark da jeg har brændt min bundkort halvt af dvs onboard souncard er ristet samt jeg ingen Bios har eller den fremstår som en masse små farvede firkanter [Blocked Image: https://danishbits.org/static/common/smileys/ohshit.gif] men computeren virker stadig heldigvis, nåh men videre til mit spørgsmål hvordan disabler jeg så bedst det onboard lyd for det står disconnecter og reconnecter hvert sekund ca, jeg har prøvet enhedshåndtering (jeg kan ikke nå at fjerne enheden før den spasser ud og reloader enhedshåndtering)


    er der nogen der ligger inde med nogen guldkorn så ville jeg være MEGET taknemmelig da min computer er vital for min overlevelse [Blocked Image: https://danishbits.org/static/common/smileys/biggrin.gif] (har ikke penge til et nyt kort før den første)

    Hej jeg står i den situation at mit bundkort på min gamle skrammelkasse er brændt af så de dele jeg vil beholde er kabinet grafikkort (r9 390x) og min psu corsair 750, har et budget på ca 7000 kr til at finde resten men er lidt i tvilvl ang om jeg skal have ddr4 ram eller ddr3 har kigget lidt rundt og er selv kommet frem til det her så jeg ville høre hvad i har at sige til det skal siges jeg spiller fallout 4 cs battlefield osv ingen video eller billed redigering


    i7 6700k / i7 4790k ???
    Msi z170a gaming m7 / Msi z97 gaming m5
    ddr4 ram / ddr3 ram
    250 gb samsung ssd (jeg har en gammel 2 tb hardisk til lager)

    I Februar købte jeg et grafikkort (msi r9 390 8gb) fra computersalg Det fungerede fint de første 2 måneder med 2 skærme til, så ligepludselig den ene dag kunne jge ikke have 2 skærme til den ville kun vise noget på den ene og og den anden skærm står og disconnecter og connecter sådan så jeg kun lige når at se den i skærmindstillinger, jeg sender grafikkortet tilbage til leverandør og det bliver tester ingen fejl hmmmmm jeg får det tilbage og så virker det med 2 skærme igen, indtil midt i oktober hvor det begynder at lave det samme igen bliver sendt til computersalg igen og de tester og kan ingen fejl finde, jeg sætter mit grafikkort i igen og det virker indtil igår igår hvor det nu laver den samme ballade igen, jeg har prøvet forskellige skærme kabler geninstalleret hele windows og hver gang jeg har skiftet kort har jeg brugt driveruinstall for at slette alle gemte drivere, Nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mere, jeg står med et kort jeg ikke kan bruge til noget da jeg bliver nød til at have 2 skærme, er der nogen derude med nogen gode råd eller ideer ??? ?(

    Hej jeg er den lykkelige ejer af en stationær pc men går med tanken om at opgradere mit grafikkort da jeg tænker det er flaskehalsen,
    min opsætning er som følger


    Intel i7 980x vandkølet
    12gb ram
    amd radeon hd 5870
    Bundkort kan jeg ikke huske
    Corsair 750 w psu


    jeg har et budget på 2 3 tusind og spiller spil som witcher 3 watchdogs og league of legends


    gode råd modtages med kyshånd :D

    min strømforsyning hedder blue storm II 400 er den stor nok til at trække de andre kompenenter ? og er der mulighed for at opgradere cpu senere hen med det bundkort til noget bedre da jeg har læst mig frem til at den nok ikke er særlig god ? og passer mit grafikkort til det bundkort undskyld det mange dumme spørgsmål men jeg prøver :D

    Hej jeg står med med lidt problemer og håber nogen kloge hoveder herinde kan strøe lidt guldkorn :) jeg har hutlet mig til nogen dele et grafikkort ati 5870 hd apu amd a6 5400k og nogen ram som hedder corsair vs1gb800d2 4stk og en strømforsyning på 400w jeg har cdrom læser cpu køler blæsere og hdd så jeg mangler egentlig bare et bundkort eller hvad ?? Jeg vil ikke bruge penge på noget jeg ikke er sikker på der virker :) mit budget for at få det til at køre ordenligt er 1500 kr ca, det skulle gerne kunne trække nogen spil som lol og counter strike i med kvalitet gode råd modtages med kyshånd :)