Indlæg af Bazzo

ej hvor fedt hvor meget. vil du af med kan du klare på 200? og hvor befinder du dig. :)

Jeg har et sæt på 2x8 de kører dog 1866mhz.
    Skriv hvis det har interesse.

Jeg mener der er flere der på det seneste har sat DDR3 stænger op til salg i vores Facebook gruppe. Kunne være et kig værd?

https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

jeg giver lige et kig. ellers vil jeg lige hører Devinum hvad han tilbuder

hej alle sammen.

jeg ville hører om. der var nogen der havde nogen extra ram liggene der hjemme og som der virker og tested.

søger nemlig nogen ram. til min nevø computer. den den har 2 ram slots på motherboarded, hvis det kan lad sig gøre. 2x8gb på 16gb ialt. ellers er 8gb iorden men helst 16gb, de må helst være på 1066/1333mhz.

tak for venligheden :)

hej alle sammen.

jeg ville hører om i kendte til ver. 2 til VR jeg ved der er en Ver. 1 men ville heller have Ver. 2. er der nogen der ved hvor man kan købe den henne. jeg har søgt lidt over alt og i de fytisk butikker ser ud som om de har kun Ver. 1, så helst i danmark. jeg har være i Elgiganten,Power og nogen af de andre kan virkelig ik fidne den.

også ville jeg gerne have den i den Bundle med VR + camara,

nogen der kan give nogen forslag.

hej alle sammen.

jeg havde tid på at købe en ny computer til gaming men nu har jeg ikke rigtigt spille i lang tid. og har miste computerverden hvad der godt hvad der er ikke er godt. nu har jeg selvføling haft min gamle gaming computer fra 2008 yes den gamle DDR2 ram hihi.. så jeg tror lige det er tid til en opgrading.

jeg har kigge lidt på topdata og mm-version men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. så man kan få noget godt for pengene. jeg satser nok på 12 13000kr på en gaming jeg skal købe.

men ville også rigtigt gerne den var en smule fremtid sikret. så ved ik rigtigt om det er en god idé og gå over i 4K inu.
    jeg bruger min computer mest til musik og photoshop.

men engang imellem har jeg lyst til at spille nogen spil. og selvføligt steame lidt på twitch.. men håber da lidt jeg kan komme op en 1080tgx eller en ti.

men er også lidt i trivl om der kommer noget nyt. her et par måndener.

håber i kan hjælpe mig lidt men det her :)

hej alle samme.

jeg leder efter en god butik hvor jeg kan konfig en computer da jeg har et budget på 15 -16k også sparer jeg op til det. jeg er lidt bange for at bygge en selv. fodi er bange for at det går galt. så tænker lidt at købe en gaming computer der kan klare de nye spil der udkommer.

jeg bruger min computer til photoshop, gaming og musik/synger

jeg har kigge lidt på komplett på en af de computer der inde også på lidt i7cpu og 1080gtx men jeg ved ikke hvad er bedst for tiden

jeg har haft min computer i 8år nu har stædige ddr2 så :) jeg tror det på tide med en upgrade. og meget gerne være billigt hvis det kan være

Hej alle samme.

Nu har jeg haft min computer fra 2008 min far samle den samme med mig den gang

Gamle pc fra 2008 er på:

CPU: Q9450 2.66 QUAD CORE
    RAM: DDR2 4GB
    GRAFIK: EVGA 570gtx
    MOTHERBOARD: EVGA 750SLi FTW

nu har jeg tænkte på at få en ny computer i mange år og nu tror jeg det er tid på at få en ny.

Men nu har eg ik samle i flere år min er ret bange for det hvis jeg gør noget forkert. Men jeg ved ikke hvad er bedst at gøre at købte en eller byg en selv

Jeg bruger min computer til photoshop,spille,synge,streame og meget gerne The Division også hvis jeg kunne.

Jeg har kigge på denne her ultimate computer . fra topdata til 14.000 og havde tænkt på at sparer op til den men er det dumt til den pris eller kan jeg få noget bedre

Tak for venligheden med jer hjælp på forhånd

jeg spiller i 1080p

har det noget betydning hvis jeg et fulll tower eller et midi tower

er det ik meget sværter at bygge i en midi tower ?

hvad for en side bruger i for at finde computer delene ?

Hej alle samme. jeg stå her.

finder ud af om jeg skal bygge en helt ny computer eller en en købt en. hvad er enlig bedste for prisen nu om dage? jeg ved ikke rigtigt hvordan man bygger en computer men er det svært,

jeg bruger hvis min computer til at streame spil som second life,og lave musik,skype og spille spil og photoshop..

her er min gamle jeg bruger lige nu. og den går. har haft den ca 7 år tror er ikke helt sikker

Windows Windows 7 Home Premium Edition (64-bit) Service Pack 1 (Build 7601)
    Memory (RAM) 4GB DDR2
    CPU Info Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9450 @ 2.66GHz
    CPU Speed 2665,2 MHz
    Display NVIDIA GeForce GTX 570 | NVIDIA GeForce GTX 570 |
    Mobo: EVGA 750 SLI FTW

håber i kan hjælpe mig. :)

Hej alle samme.

Jeg kigger lidt efter en helt ny computer. men jeg ved ikke rigtigt om jeg skal selv byg den (første gang) eller købte en. hvad er enlig billgest

jeg tænker lidt at bruge den nye computer, til de nyer spil der kommer ud nu. og bruge photoshop, også streamer jeg også på twitch.

lige nu har jeg en 7 år gammel computer

CPU: Q9450
    Grafkkort: evga 570 2gb tror jeg jeg tænkte lidt på om jeg skulle beholde det grafik kort jeg har nu hvis jeg skulle bygge en.
    RAM, 4GB DDR2

jeg har kigge lidt på det her bundkort. MSI Gaming 7

men jeg ved ikke om det er en god ide og skifte til DDR4 endnu. men derfor spøg jeg jer om råd og hjælp :).

mit Budget: er ca 13.000

jeg håber lidt nogen kan hjælpe mig. med råd og og billige forslag.

jeg takker for hjælpen