Indlæg af EmilO

    Er der nogen der har erfaringer med Sennheiser headset ?? De er lidt i den dyre ende for det meste men hold nu K*** hvor er de sprøde!!

    Ok, jeg ser først nu at de ikke har Sennheiser på Reklame slettet - Jeg var ellers sikker på det var der jeg havde kigget på nogle... hmm.
    Hvorom alting er så kunne jeg godt tænke mig til at det bliver mit næste køb :)

    Jeg har købt mit bluetooth Reklame slettet - De har headsets lige fra gamer headset til kontorheadset. Jeg har selv et Plantronics bluetooth headset som jeg mest bruger til at tale i telefon med, men når ikke jeg lige taler så hører jeg gerne radio og nogle gange ser film med. De er lavet af noget rigtigt godt materiale som ikke generer mine ører efter brug. Jeg kan tilslutte min arbejds PC, Macbook pro og min Android telefon, hehe så det virker altså på alle mine forskellige systemer.
    Anyways hvis ikke du allerede har fundet et headset så check dem ud. I øvrigt var den medarbejder jeg talte med rigtig god til at vejlede mig og jeg følte ikke at han forsøgte at sælge noget til mig, som jeg ikke havde brug for.


    Er der nogen der har erfaringer med Sennheiser headset ?? De er lidt i den dyre ende for det meste men hold nu K*** hvor er de sprøde!! :thumbsup:


    God dag alle,
    Emil O