Indlæg af Gedefims

    Hej Tweakere!


    Har dette grafikkort i overskud efter opgradering til nyt.


    Asus GTX 770 DC2OC


    Befinder sig i Odense, kan sendes, køber betaler fragt.
    tænker HBO 300,-

    Hej Tweak!


    Sælger key til Call of duty black ops 4


    Har fået en key til overs grundet nyindkøbt grafikkort, jeg har desværre allerede selv betalt fuld pris for spillet :D



    HBO over 200,-


    Befinder sig nær Odense hvis man vil F2F

    Har lige haft samme problem efter skift til 2080 med dog med 24Z benq modellen.


    Nvidia kontrolpanel:


    Jeg fandt ud af den prøvede at bruge UHD, HD, SD opløsning og det gav åbenbart samme issue som det du har.
    Hvis man scroller ned og vælger "PC" virker 144hz fint..

    Nu har jeg sat et par USG op, dog ikke med hipers bredbånd, både med og uden bridge mode.
    begge gange har det bare været muligt for USG'en selv at "finde" adresse osv via dens interface - og det har da fungeret indtil videre.
    Du ændrer jo ikke på IP'en udadtil, gun din gateway ethernet adresse? :)

    Og du er helt sikker på du har fået sat POWERON forbindelsen rigtigt? - det lyder som denne nu der slet ingenting sker :D
    De små "ben/stik" i bunden af bundkortet, normalt mod højre skal sidde helt rigtigt, nogle gange følger der sådan et "samlestik" med bundkortet for at gøre det nemmere.


    med det sagt kan det sagtens være din PSU stadigt, selvom dit bundkort lyser, det er ingen indikator for at strømforsyningen virker :)

    Nu har jeg efterhånden gjort det utallige gange, jeg gør følgende:


    læg stolen på siden så "foden" hænger ud over frit, normal størrelse rørtang eller polygrip/papegøje tang på røret oppe ved sædet, og så det ellers bare at dreje sædet af foden.


    For at få cylinderen ud af foden plejer jeg bare at tage en hammer og slå ned på midten, du har selvfølgelig vendt foden om, evt hvis den er træls så skil lige den låsesplit der sidder så der bare er et "hult rør" tilbage :)



    Metoden virker, jeg tror bare ikke du er hård nok ved det, det er jo trodsalt en del kilo der trykkes med :9xo