Indlæg af Arino

    Hey har fået mit bæst og af min pc hjem. Har problemer med cpu temps da de ligger rimlig højt.


    Har en temp på 40c har absolute intet har kørende, men kommer hurtigt op på 70C og hurtigt test i path of exile, sniger sig hurtigt op på 80C+.


    Ikke det værste, men problemet jeg prøver at stress test den i cinabenc ryger den med samme op 90C samtidig med den radiator fan kommer op på 60 decibel i lyd. Mens min gamle pc'er med intel kun røg på 60C og 35ish decibal under full stress..

    Hej mine kære nørder


    Efter en masse søgende på nettet angående køb af gamer pc, og regner først med at købe en om 2-3 måneder, pga. manglende på penge.


    Det er sådan jeg støder på denne GTX 970 til 2400kr ved proshop.
    http://www.proshop.dk/Grafikko…pc&utm_campaign=pricesite



    Det ser udtil at være en tilbud, som nok ikke vare for altid, og ser udtil at være 450kr ca. billigere end alle andre modeller jeg finder. Er det værd at købe den og vente 2-3 måneder på at købe resten af computeren.


    Og så undre jeg mig også over det er værd at købe hardware i udlandet som f.eks. Amazon, siden man kan få det en del billigere derover. Men er bange for sådan med moms, afgifter, forsendelse, garanti osv. Om det kan betale sig.


    Fordi har fundet mange guides i udlandet hvor de kan fås en pc til omkring 5000-6000kr mens her i hjemlandet kommer over 8000kr ca.


    Tak.