Indlæg af Lusk

    Det vil nok også blive ret svært for dig at samle en computer til under 9.000kr hvis du ønsker at køre SLI med GTX 970.
    Hvorfor ikke bare nøjes med 1 kort? Et GTX 970 vil kunne køre alle nye titler uden problemer og de fleste på ultra settings.

    Tak for alle svarerne, lækkert med noget hurtigt feedback.


    Ift SSD vs HDD, tænker jeg ikke umiddelbart at SSD er et must, da jeg går mere op i oplevelsen i de forskellige spil, end jeg bekymrer mig om diverse loadingtider.
    Jeg kunne dog godt finde på bare at have en lille Samsung 840 SSD i computeren, hvor styresystemet ligger på og så have en anden harddisk til spil osv.


    Nu da det er min første computer til gaming og første windows (har iMac og Macbook Pro ved siden af) tænker jeg ikke at jeg skal til at rode mig for meget ud i OC - da min viden er en smule begrænset.
    Et par af mine venner vil sagtens kunne hjælpe med det, hvis det er okay simpelt og en klar fordel.


    Kabinet og selve udseendet på computeren er fuldstændig irrelevant, da den vil stå under et bord, dog vil jeg foretrække et meget dæmpet udseende :)

    Hej Tweak.


    Mit første indlæg på forummet.
    Jeg har i noget tid overvejet at få mig en stationær computer og har nu omkring 7.000kr jeg vil bruge på en maskine.
    Jeg har selv skærm, tastatur og mus, så det er "kun" selve computeren jeg har brug for.


    Nogle af mine venner vil sagtens kunne hjælpe med at samle den, så det kan fint være byg-selv.


    Er det muligt at bygge en computer indenfor budgettet, som vil kunne trække dette års titler i høj/fuld opløsning?