Indlæg af Mikbook

    Hey,


    Jeg er igang med at kigge på TV, men er fandens i tvivl. :pinch:
    Jeg bruger det oftest ifb. med PS4 og når der er god bold i tv'et ~ og sommetider kobler jeg Viaplay/Netflix på (Via. PS4).


    Mit budget er ligger ca. 5500 kr ~ det må i hvert fald ikke komme over 6000.
    Mht. til størrelsen så vil jeg helst ligge omkring de 40-43 tommer og opad.


    Jeg har kigget meget på Sony's tv, men jeg vil gerne høre jeres erfaringer og råd ifb. med et køb af et fjernsyn til mit behov.
    Og har lagt godt mærke til at Sony har et marketings trick ifb. med deres 800 hz osv. - og at man skal se på "Scanningfrekvensen" på panelet.


    Og det behøves ikke være et Sony fjernsyn - nu er det bare tilfældigvis at jeg har kigget meget på deres modeller såsom:
    http://www.elgiganten.dk/produ…-smart-tv-kdl-50w755cbaep

    Hey,


    Jeg har på det seneste kigget på gaming headsets, da mit Corsair Vegance 1500 er begyndt falde lidt sammen.
    Jeg søger et headset som jeg kan både bruge til min PC og PS4, hvor mikrofonen samt lyd skal være god indenfor min budget.
    Mit budget løber nok omkring til maks. maks. 1400-1500 kr.


    Indtil videre har jeg kigget på Astro A40 + Mixamp (2013 versionen) der koster 1395, på tilbud hos Coolshop.
    Herudover har jeg også kigget meget lunt på Kingstons Hyperx Cloud II, men det er selvfølgelig 2 forskellige prisklasser, især med astroen's mixamp.


    Jeg vil bare gerne høre folks meninger og forslag til et godt gaming headset (tilpasset til mit budget selvfølgelig).



    red.
    Havde ikke nævnt hvilke spil jeg spiller. Spiller mest FPS-spil såsom CS:GO, Battlefield 4 og lign.