Indlæg af MalleMellow

    Morsomt nok er Defender stadigvæk en af de bedre løsninger - Gratis or otherwise. Men jég kan intet finde om Hadsruda, udover at den dukkede op i August. Ingen information får mig til at tænke at det bare er mere adware, ikke en farlig trussel som så.

    8|


    Som Jesusmand linker til, er win defender kåret som det den dårligste af de gratis antivir...

    Det virker som noget af et projekt at finde den rigtige størrelse, og resultatet bliver nok ikke helt fantastisk, i forhold til at kunne købe et kabinet og psu brugt og billigt. Strømforsyninger og kabinetter er noget af det hardware som bliver solgt til de laveste priser brugt.
    Tiden det tager at skifte over, vil jeg vove at påstå er meget kortere end at lede efter den meget specielle psu.

    #2
    Plz.... :|


    Jeg har haft Asus, EVGA, Zotac og MSI.
    De bedste kort, og dem som jeg altid holder mig til fremover er MSI TwinFrozr. De har bare bedre køleløsninger, dvs. bedre oc og mindre støj.


    Det er nu ikke fordi jeg er fanboy af MSI. Jeg foretrækker ASUS bundkort f.eks. Men MSI grafikkort er de bedste jeg har haft, og i de fleste tests bliver MSI også kåret som de bedste. De er dog ofte lidt dyrere end de andre mærker.

    Du kan alle grafikkort så længe det er pci express.
    Fejlen lyder som dit grafikkort.
    Du kan bage dit grafikkort i ovnen. Denne metode har jeg brugt 2 gange, og det virker. Lodningerne på kortet bliver dårlige over tid. Hvis man varmer kortet får lodningerne kontakt igen. Du kan google metoden, det er et forholdsvist kendt trick.

    Det er ikke muligt at skifte uden reinstall. Det kan i nogle tilfælde lade sig gøre, men det er kun ved platforme som er tæt på ens, f.eks har det lykkedes mig fra gigabyte z-87 til asus z-97, men det er også den eneste gang det er lykkedes.
    Der skulle efter sigende komme en funktion i windows 10 som muliggør platform skift.


    Mht. til din windows licens, kan det godt lade sig gøre at få den med, det kræver dog at du ringer til deres hotline og forklarer dem om dit skift.


    GL

    Forstår heller ikke dit problem.
    Det virker til at du burde læse Motherboard guiden vedrørende stik som skal monteres, for alle PSU passer til alle motherboards. Det skal være meget gammelt for ikke at passe, og begge dine dele lader til at være af nyere dato.
    Du må nok sætte dig lidt mere ind i tingene.

    Jeg tænker det lyder som dårlig køling? har du prøvet at have kabinettet åbent under spil?
    Vender dine fans ordentligt, push pull?
    Til sidst syntes jeg også det lyder som om dine settings er for høje til dit kort, måske prøve at køre det på væsentligt lavere settings og se om problemet gentager sig

    Samsung 850 EVO, har de samme problemer som 840 EVO.
    Jeg har intel og evo, og fremover bliver det også intel, indtil samsung kan lave noget som ikke har de samme fejl igen og igen.
    Intel 530 er dyr, men samtidig også god kvalitet. Personligt vil jeg gerne betale lidt ekstra for kvaliteten.

    Du skriver: "...har stået på i 2 år i...". Hvis du ikke har lavet en frisk installation i over 2 år er det på høje tide.


    Personligt laver jeg en frisk installation efter ca. 3-4 måneder. Så måske du skulle overveje det? :)

    Vildt nok, du må rode dig ud i noget grimt noget siden du har behov for frisk installation så tit.
    Det er ikke nødvendigt ved normalt brug af gøre det så tit. Det er som regel folk der ikke opdaterer drivere, programmer og har dårlig orden på deres maskine som har brug for reinstall.
    For folk som ikke plejer deres maskine, er 2 år nok meget passende for reinstall, men en reinstall er først nødvendigt når man støder ind i problemer, ligesom op er.

    Jeg savner rigtig meget måden man joiner servere på, jeg havde en 10-15 servere jeg altid spillede på. Blandt andet flere custom, hvori der var et par stykker, hvor der kunne være mange på. De er efterhånden blevet faset ud, eller er tomme. Server listen i gamle dage, var jo uendelig lang, og man kendte de forskellige der var på ens favorit servere.
    Jeg syntes hele det her auto matchmaking systemer som er kommet i mange spil, er håbløst og fjerner noget dybde fra spillet. Og lige med CS:GO, der ødelagde det spillet for mig.
    Jeg har aldrig været typen som spiller med en hel gruppe over nettet, og det er ret meget den måde det er blevet bygget op omkring.

    Der var Counter strike lang tid før steam. Jeg kan huske hvor skeptiske folk var over at Valve ville styre spillene fra et program.
    Jeg startede med at spille betaen på en af de første netcafeer i DK, det var den bedste måde at spille cs på, kun lan, internettet var simpelthen for sløvt. Det var sgu gode gamer tider.


    En klassiker er as_oilrig, beskyt eller nak VIP.


    Det lyder som et godt initiativ, jeg har dog givet op på CS, syntes det er bygget så dårligt op efterhånden.