Indlæg af EmilFeveile

    Tusind tak for svaret nu er jeg lidt mere tilbøjelig til at vælge SLI igen :-D Jeg ved det er et mærkeligt spørgsmål, men hvor meget strøm bruger sådan en maskine og hvor dyrt cirka, jeg ved det går an på hvor meget man spiller, det er bare fordi jeg stadig bor hjemme og sådan, så det er ikke mig der skal betale den ekstra regning på strøm :-)

    Efter mit sidste opslag har flere forklaret mig fordelene med SLI med 2 GTX 970 :-) Men flere af mine private kontakter har forklaret at mange spil ikke er SLI understøttet, at det bruger ekstremt meget strøm og driverne er besværlige, er dette sandt? :-) Jeg vil ikke købe to grafikkort, også kan jeg ikke spille spil :-P

    Ja det lyder selvfølgelig logisk :-) Men skal der så to blæserer i en PC med 2 grafikkort :-) Er der nogen der kan forklarer mig hvad der er vigtigt med et godt bundkort, og i5 eller i7, jeg forstår ikke hvor mange Ghz to grafikkort skal have? :-) Jeg havde tænkt på at bygge en SLI gamer med 2 GTX 970 og et Asus Z97-AR Sli Black Edition bundkort :-)

    Tak for svaret jeg vil overveje SLI så :-) Jeg tror ikke jeg vil bruge 20.000 kr på min PC, men hvis det kommer til det, gør jeg det :-) Jeg behøves kun high på nye spil på en 1080 skærm :-) Så meget går jeg heller ikke op i resolution, jeg kan bare godt lide når det kan holde længe :-)

    Tak for svaret, så bliver det nok en EVO :-) Jeg kikkede på SLI og så en masse dårlig omtale, dobbelt så meget strøm og larm, spil der ikke kan køre SLI ovs. Er det bedre at vente på GTX 980 Ti og der nogen der ved hvornår det kommer ? :-)

    Tak for det hurtigere svar :-) Helt ærligt vil jeg helst slippe for at bygge selv, jeg ved godt det skulle være nemt, men jeg har ikke tiden til at researche og alt det halløj, men jeg tænke på denne her bare med to GTX 970, men hvad med køling og er det er dumt at købe nu, er det ikke noget med nye intel processorer om lidt eller sådan noget ? :-)
    https://www.mm-vision.dk/visio…ptor-Ultra-gamer-computer

    • Asus Z97-AR Sli Black Edition bundkort
      Et af de mest populære bundkort på markedet med sli-understøttelse.
    • G.Skill 8GB DDR3-2133 RipjawsX RAM
      Meget hurtige RAM af god kvalitet opsat i Dualchannel.
    • Samsung 840 EVO 250GB SSD Solid State Disk
      Ekstra lagerdisk kan tilvælges nedenfor. Kan opgraderes
    • Asus GeForce GTX970 STRIX OC 4GB grafikkort
      Helt nyt og meget kraftigt grafikkort med 4GB GDDR5 RAM
    • Vision Gaming OC-Series Black kabinet
      Gennemført kabinet med god køling og mange muligheder.
    • Zalman ZM700 80plus strømforsyning
      Kraftig strømforsyning i god kvalitet.
    • Asus Crystal Sound 2 (Dolby Home Theater og DTS)
      Virkeligt godt lydkort med EMI protection.
    • Intel® I218V Gigabit LAN med turboLAN
      Utroligt godt netkort med den bedste ydelse på markedet.
    • Asus 24x DVD-brænder


    Hvis jeg virkelig skal lave den selv, hvad skal der så i, jeg betaler gerne lidt mere for det bedste, prisen er for mig ret ligemeget :-) Håber på svar :-)

    Hej, jeg har længe tænk på at købe en stationær til gaming, jeg vil gerne spenderer en del for god ydelse!
    Jeg har kikkede inde på vision som laver færdigsamlet computere
    https://www.mm-vision.dk/visio…phoon-OC-gamer-stationaer


    https://www.mm-vision.dk/vision-Xtreme-Plus-gaming-pc


    Jeg har tænkt på dem begge, men er de gode nok? kan det gøres billigere? Hvis jeg bygger en ny hvad skal jeg så proppe i? Skal jeg købe en ny nu eller er det bedre at vente? Hvis jeg skal vente, hvor længe cirka og for hvad ?
    Jeg spiller nærmest alle spil, men selvfølgelig også dem der skal bruge en del.
    Den jeg tænker bedst om af de 2 har disse specs.

    • Intel Core I5-4690K overclocket til 4x4.0GHz



    • Antac Kuhler H20 950 vandkøler



    • Asus Maximus VII Ranger bundkort (ROG Serie)



    • Kingston 16GB DDR3-2133 HyperX Beast-series



    • Samsung 840 EVO 500GB SSD Solid State Disk



    • Asus GeForce GTX 980 STRIX OC 4GB grafikkort



    • Vision Gaming OC-Series Black kabinet



    • Zalman ZM700 80plus strømforsyning



    • Asus ROG SupremeFX 2014 lyd (Sonic Radar II)



    • Intel GameFirst III netkort med LANGuard



    • Asus 24x DVD-brænder




    Undskyld for det ser sådan ud, jeg copy-paste bare :-p