Indlæg af laquist

    Ja men da mit problem opstod havde harddisken også et bogstav, men forsvandt pludseligt.
    Det er desværre mit eneste bud, da det var det der løste mit problem.


    Men vil det sige du godt kan se den nu?

    Havde samme problem på et tidspunkt. Du skal ind i noget Diskhåndtering eller lign. hvor du kan give den et navn (C: D: E:) osv. Det var ihvertfald mit problem.


    Den var simpelthen uden bogstav/navn og kunne derfor ikke ses.

    Mener da bare du kan downloade det, og så skal du bare bruge en produktnøgle til at installere.. Eller tager jeg fejl?

    Prøv at gå ud i dit steam overlay når du er ingame(Der hvor du kan se friends osv).
    Klik på indstillinger, så under den miderste fane (Tale), og tjek at det er den rigtige mikrofon der er valgt der.

    Uden at være ekspert på området overhovedet - tror jeg det er fint med 51.
    Jeg er selv ny til området med temperaturer osv, men min gamle stod på næsten det samme, endda lidt højere, med den køler som føler med cpuen. Og på cirka 70-75 grader når jeg spillede.


    Nu har jeg dog fået vandkøling og kører nu på omkring de 40 grader.
    Ved ikke om dette er normale temperaturer dog.

    Som sagt kører jeg den også med høj prioritet i joblisten, for at det kører helt smooth. - Det tager vist en del ekstra.
    Jeg tror også det er disken, selvom det skulle være en fin disk jeg har. Det undrede mig bare at CPU'en droppede samtidig.

    Okay, jeg har haft de HDD's længe, og har da også haft mine problemer med dem, så jeg har godt tænkt at det kunne være det.


    Er der noget program man kan teste sine RAM med? Det sker jo kun når jeg spiller, og hvis jeg hiver en RAM blok ud, bliver der vel allerede nedsat hastighed der, så jeg er ikke helt klar over hvordan jeg skal teste det.


    Det samme med HDD. Jeg har scannet harddiskene med flere programmer, men ingen fejl opdaget. Er der et godt program derude til den slags, eller er det bare at skifte dem ud og krydse fingre?

    Corsair CX750M som jeg fik anbefalet af proshop, da jeg spurgte om min nuværende 600W var nok.
    De mente så jeg skulle købe CX750M.


    Jeg synes også jeg har hørt nogle "pibelyde" fra pc'en når jeg spiller, dette er sjældent - men det sker desværre.. (Efter upgrade og ikke før)

    Hejsa.


    Jeg har i lang lang tid haft dette problem med "spike lags" når jeg spiller CS:GO og lidt i League of Legends (Bliver dog mest mærket i CS:GO da det har størst betydning der).
    Jeg kører CS:GO flydende med -high commanden som sætter spillet i høj priotet som du kan i joblisten. Jeg kører mellem 200-300 fps.
    Problemet kommer så engang i mellem hvor det lige går i stå i 1+ sec, hvilket er virkelig irriterende. Jeg har prøvet at kigge på min cpu, disk osv. imens jeg spiller, og der kan man se at cpu'en dropper i et kort sekund, og så op igen.


    Den bruger ca 90% CPU når jeg spiller CSGO.
    Og ca 70% på League of Legends.


    Jeg troede dette var dårligt hardware (hvilket stadig ikke er udelukket), men nu har jeg fået nyt bundkort, cpu + vandkøling samt psu, og problemet er der stadig.


    Jeg har søgt på livet løs på nettet, dog ikke fundet noget svar.


    Jeg har prøvet med Default BIOS settings, og jeg har prøvet med SpeedStep fra, og visse andre ting.


    Mit gear:


    Asus z97-p
    i5 4690k 3,5 ghz
    nvidia gtx 670
    8 GB ram
    Og en Corsair CX750M psu


    Det hele er nyt, pånær Grafikkort og ram og så de harddiske jeg havde.


    Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig her, jeg er efterhånden helt på bar bund.