Indlæg af EuroPh

    • Intel® Core™ i7-7700HQ Processor
    • NVIDIA GeForce GTX1070 8GB grafikkort
    • 16 GB ram
    • 256 GB SSD og 1000 GB harddisk
    • 17,3" Full HD LED skærm med 120 Hz panel
    • AC WiFi og Bluetooth
    • Bagbelyst tastatur, USB 3.1 Type C, HDMI, mDisplayPort og SD kortlæser
    • Windows 10



    Nypris nu 20500kr, købt på tilbud til 15000. Fejlfri, brugt kun en måned ialt.. købt 2-3 måneder siden. Asus rog taske, Razer mus og steelseries 800 headset begge dele trådløst kan købes med. Kontakt på PB
    :cheers:



    i7-4790K Intel CPU
    2x Nvidia EVGA 970 GTX SuperClocked(fabriks OC) SLI
    32GB 2133 Mhz Hyper X Predator Ram
    Msi Z97 Gaming 5 Bundkort
    XFX Pro Black edition PSU 850W Gold
    2x 128gb(256gb) Samsung 850 Pro SSD i raid 0
    1x Toshiba 3tb hdd
    Cooler Master 280L CPU vandkøler
    NZXT H440 kabinet


    Alene delene er der for 18.000kr i dagens nypris. Har 11k budt fra facebook salgs gruppe. Men skal helt sikkert længere oppe.
    Kvittering på alt, og den kan vises før salg. Den er bare overkill for mig, spiller kun dota 2 på 4k opløsning med alt slået til dog.


    skriv pb for billede, den ville nemlig ikke uploade herinde.. den ser også rigtig køn ud.


    Og nej sælger ikke i dele, kun samlet.


    Den er fra Dec/Jan.

    Hejsa, vil denne kunne køre alt på max?
    -Micro ATX pc.


    i7-4770K
    Cooler Master Nepton 240M CPU vandkøling
    Z97 Mobo
    32gb HyperX Predator 2133mhz
    2x 128gb Samsung 850 Pro SSD
    2x EVGA GTX 970 SuperClocked
    850w XFX PRO Black Edition 80+ Gold


    Regner med at få den op og køre imorgen.

    Hejsa. Jeg har en i7 4770k som jeg lige har bygget færdig. Bios siger den har 51 grader når den bare står. Har ikke installeret Windows endnu, men har fået at i bios kører den op max hastighed. Men er det normal temperatur? hvad har i?

    Hej venner.


    Jeg sælger noget hardware, alt dur 100 % og er velholdt.


    Gold certificeret lydløs PSU fra Corsair RM850.. på 850w
    - Har kabler nok til cpu, motherboard 3-4 harddiske og et stort grafikkort. Resten smidt ud ved flytning, men ikk svært at skaffe flere.


    2x Evo 840 120gb.. den ene er en uge gammel stort set ubrugt kun lige sat i. De virker i raid 0.


    Resten er købt i Juni.


    Kvittering på det hele.


    Jeg kører annoncen på 2 andre forums også.


    Kan afhentes i Næstved, eller sendes hele landet.


    Samlet i dagens nypris er 2200kr.

    Hej kloge hoveder, jeg har bestilt vandkøling til CPU. Cooler master 240M som indebærer 2x120mm blæsere til 240mm radiator.


    Jeg har Corsair Carbide 240 air kabinet. Jeg har læst mig frem til at radiator skal være i fronten, og så de 2 blæsere lige bag ved så de presser luften ud igennem radiator og kabinet.


    Jeg kommer til at have 2 andre blæsere på toppen af kabinet, hvilken retning skal de blæse? ud af kabinet eller så der er luftstrøm imod de andre 2 blæsere og igennem radiator?


    Tak på forhånd.

    Hejsa, jeg har nu læst om overclockning af skærm, og også set guides.


    Har set at det er muligt at oc din 60 Hz skærm, nogle har fået deres normale skærm op med 10-20+ Hz. Jeg har en Asus mx279h, og jeg ønsker højere Hz da jeg har sli setup og ønsker højere udnyttelse af fps.


    Nogen erfaringer med dette?

    #7 Betyder det når jeg er færdig med at overclocke, så skal jeg ikke sætte turbo til igen? ønsker jo at oc, men ikke at den står på max når den computeren bare er idle eller downloader.

    Hej venner.


    Jeg stod imellem valget 16gb 2666 MHz G.Skill eller 32 gb Kingston Predator 2133 MHz uden merpris.. Har valgt 32gb.. har jeg lavet en fejl? skriv jeres meninger :)


    På forhånd tak :)