Indlæg af Mack

    Tak for alle de gode svar.


    Jeg føler umiddelbart ikke at passiv køling på min PSU er så høj en prioritet at jeg vil betale 1000 kr for det. Ellers en meget cool PSU ;)


    Jeg syntes at XFX XTR Series P1-550B ser meget interessant ud. Gold certificering og fuldt modulær for ca. 700kr. Jeg vil gerne have min PSU til at holde i mange år, også til eventuelt SLI med 2 x 970 gtx senere hen. Jeg har set en video på youtube af en som kører 2 x 970 gtx med ca. 500W. Jeg føler dog stadig at det ville være lidt i underkanten?


    EDIT:


    Ah jeg ser at man kan få XFX XTR 650W for ca. 850kr. Det burde måske være den taget fremtidig opgradering i betragtning?

    Tak for svaret
    Har kigget på XFX ProSeries XXX Edition 650W til omkring 600,-
    80+ bronze, fine anmeldelser og fin pris. Noget jeg ihvertfald overvejer. Nogle der har erfaringer med Corsair, eVGA?

    Hejsa


    Jeg skal have købt og samlet mig en ny pc i løbet af de kommende uger til måneder. Jeg føler at jeg har fået planlagt mig nogle ordenlige komponenter der passer sammen, men jeg er i i tvivl om hvilken PSU jeg skal anvende.



    Case: Phanteks Enthoo Pro
    Mtrb: MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
    CPU: i5-4690k
    GFX: Gigabyte GeForce GTX 970 4GB eller MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
    RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB
    SSD: Samsung SSD 840 EVO 250GB BK OEM


    Jeg leder efter en god 650W PSU eller lignende i omegnen af 800,- Jeg syntes folk anbefaler noget forskelligt og siden jeg tidligere har haft 2 stk. Energon (Begge sprang efter ca. 1-2 år med et brøl, bogstaveligt talt) Så vil jeg helst gerne have fat i noget ordenligt. Også fordi det er første gang jeg bygger selv.


    Nogle der kan anbefale? ^^