Indlæg af Simon Köslich

    I så fald, ville jeg nok smide alle penge efter et grafikkort.
    Hvis du køber et GTX 1070 så er du godt kørende.
    Eventuelt kan du kigge efter et brugt 1080, som burde være til at få til de penge.


    Hvis du kører 1920x1080 opløsning, så burde et 1070 være mere end rigeligt, og så kan du måske også finde penge til 2x8gb DDR3 ram.

    Oneplus er virkelig et godt bud.
    Min Lumia 950 har også lige måttet vige pladsen til fordel for en ny smartphone. Valget faldt på en Huawei Mate 10 Pro, da jeg tidligere har haft en P9 Lite som sekundær telefon, som jeg har været ret tilfreds med. Den falder dog en del udenfor dit budget, og mht. bloatware, så må jeg nok også sige, at Huawei er gode til at installere en masse crap. Kameraet på Mate 10 Pro er dog i en klasse for sig.


    Jeg er dog ret ked af, at min Lumia 950 ikke længere er brugbar pga. manglende understøttelse af apps. Det er virkelig en lækker telefon. Microsoft har nok taget munden for fuld, da de meldte ud, at de arbejdede på at implementere Android app understøttelse. Den kom jo som bekendt aldrig, og når Spotify og Mobilepay (som er essentielle apps for mig) vælger at stoppe understøttelse af WP, så er de telefoner dødsdømt.


    En anden ting som heller aldrig kom til at fungere 100%, er Microsofts Display Dock. Igen er det manglende understøttelse af diverse apps, der gjorde at det nærmest kun var office pakken der var understøttet. En funktion som jeg dog trods alt brugte rigtig meget på mit studie, da det var så nemt lige at vise en powerpoint præsentation fra telefonen.


    RIP Windows Phone og hello brand new world :D

    Vi skulle nødigt ende som alle de andre børnehave sider, hvor der konstant bliver diskuteret hvorvidt priserne er rimelige.
    Som Mansen siger, giv et bud, eller kom videre. ;)

    Huaweis modeller har tæt på ren android.
    Så vidt jeg ved, fungerer deres dual-sim dog ikke på den måde, at du nemt selv kan vælge hvilket simkort du vil bruge. Det er noget man indstiller i menuen.


    Ved ikke om det også fungerer sådan med Oneplus eller Nokias modeller?

    Jeg bruger også selv en ASUS VG248QE, og jeg er også ganske tilfreds med den. Ellers er der jo ASUS MG248QR, som koster lidt mere, men også er nyere og lidt pænere at se på synes jeg.

    Har selv Lenovo Yoga 910, den føles robust, men slet ikke i nærheden af hvad en ThinkPad kan holde til.
    Desuden har min kæreste haft problemer med, at de små sorte ender der sidder i siden af hængslet sidder lidt løst og falder af.


    Mht. touchpad, så er alle dem du foreslår jo ret gode og meget behagelige at bruge.


    En 1080p skærm burde være mere end rigeligt til formålet.


    Så vidt jeg ved, så er det kun Thinkpads der kan tilsluttes egentlige docks, hvor de andre nærmere vil være tilslutning ved hjælp af en dongle.

    Køb en PS4. Ingen af de nye spil kommer til PS3, så hvis du vil have fuldt udbytte af din konsol, så skal du have dig en ny.
    Selve PS4 er ofte på tilbud hos diverse forhandlere, så den er ikke så galt dyr mere. Hvis du finder et godt tilbud, så kan du evt. også gå ud og købe en PS4 pro, som er en smule hurtigere for at understøtte 4k opløsning.
    Med hensyn til en udgivelse af en ny generation af Playstation, så kan vi kun gætte på, hvornår den kommer. Nogle steder rygtes det til 2020, og andre er helt nede på Q3-4 2018.
    Jeg spiller selv mest på PC, men har en PS4 for at kunne spille nogle af de titler der er exclusives til Playstation. Jeg har ikke tænkt mig at opgradere til PS4 pro, da jeg ikke rigtig får noget ud af de ekstra kræfter.
    Du kan jo evt. også kigge efter noget brugt, da ældre PS4 ofte sælges til ret lave priser.

    Jeg kan ikke se hvor ordet "gaming" kommer ind i billedet? Her er der bare tale om en CPU, bundkort, RAM samt en lagerenhed. Det er basically hvad alle computere består af.



    Der skal vel også smides et grafikkort i den? Og med den CPU skal du mindst op i et GTX 1080, før det giver nogen som helst mening at smide penge efter en i7 til gaming.

    Jeg sælger en helt ny Huawei MediaPad T3 10" uåbnet i original indpakning.
    Jeg har fået den med ved køb af en ny mobil, men har ikke brug for den, så derfor er der her mulighed for at spare nogle penge på en udemærket tablet.


    Jeg har af gode grunde ikke billeder af denne tablet, da den ligger forseglet i æsken.


    Billeder af æsken kan ses under følgende link:
    https://1drv.ms/f/s!AkJW9Irblx3vp-VtOC5_8-Paf2X4qw


    Billeder af tabletten kan ses på Huaweis egen hjemmeside:
    http://consumer.huawei.com/en/tablets/mediapad-t3-10/


    Ny pris: 1135,- i skrivende stund via. Pricerunner


    Sælges til HBO 900,- PP.


    Kvittering haves.



    Befinder sig i Odense S