Indlæg af Rasmus.v.n

    ok! Vores hus er fra 80 og ingen undertag , men der er stadig tørt , men kylde , varme skifter jo self der oppe, og ved ikke om der kan blive lidt fugtigt der men tror det ikke.

    Efter hvad jeg har prøvet indtil videre ser det ud til at Netgear R6250 og Netgear R7000 rækker det samme . Jeg ville nu ellers syntes at R7000 burde række bedre da prisen er noget andet.

    ok det var nu også bare for ikke at skulle ud og bruge flere penge på det.


    Kunne evt være man kunne beskytte den på en måde der oppe uden det gik ud over wifi signalet

    Hejsa


    Jeg har lidt problemer med at få mit Wifi til at dække hele huset.


    Vi har en Netgear R7000 som står i den ene ende af huset og i den anden ende ca 15m væk er signaglet ikke godt, tænker selv nok pga vægge og div andre ting.


    Kan jeg evt lægge den på loftet midt i huset vil det hjælpe da der ikke er så meget den skal igenenm der andet end isolering og træloft eller kan den ikke holde til det da der bliver koldt om vinteren og varmt om sommeren ?

    Hejsa..


    Vi har været ude og købe ny router til vores Waoo fibernet 50/50.
    Vi købte Netgear R6250 da forhandleren sagde den var super super god,( Stoler jo på ham , jeg har ikke så meget forstand på det).


    Vi har nu sat den til og jeg syntes ikke den rækker særlig godt.
    Den står i soveværelset og når vi går i stuen ca 12m væk har jeg kun 1 streg på Wifi og min ipad er langsom til at åbne nettet.


    Nogle her der kender til routeren? Er den dårlig eller ?
    Skal vi evt bytte den købe en anden feks Asus eller TP-Link eller en 3 eller rækker de alle sammen lige langt


    På Forhånd tak :)