Indlæg af Nikkien

    Hej allesammen :)


    Jeg har lige fået 2 nye skærme til min pc. Det er 2x Asus 24" LED VN247H og den sidste skærm er en PHILIPS 221T tv skærm.....
    i den ene Asus har jeg et HDMI til DVI-D og i den anden Asus skærm har jeg et VGA til DVI-I og til min sidste skærm (PHILIPS 221T tv skærm) bruger jeg et HDMI kabel.
    disse 2 Asus skærme kan sagtens bruges til nvidia surrround men hvorfor kan jeg ikke nu?????? er det fordi jeg bruger PHILIPS 221T tv skærm?? eller er det noget med kablerne??? skal jeg bruge et displayport eller hvad?
    Kunne i være rigtige venlige og fortælle mig hvilke kabler jeg kan/skal bruge og om det er muligt med de 2 Asus skærme og en tv skærm? og om man skal bruge 3 af de samme skærme for at kunne køre i Nvidia Surrround? plz
    på forehånd tak :)

    Hej alle sammen :D
    jeg ved ikke om det er muligt at sætte et AMD grafikkort ind i min stationær
    her er mine specs:


    Intel i7-3770K, 4 x 3.50 Ghz


    MSI GTX 660 TWINFROZR III
    OC Edition


    G.Skill Ripjaws Gaming 4x4GB Ram


    Zalman Z11 kabinet


    Samsung SSD 840 Series 250GB


    1000 GB Harddisk


    Asus MB P8B75-M

    Hej allesammen :)


    Jeg har lige bestilt 3x Asus 24" LED VN247H, men er desværre usikker på om mit grafikkort (MSI GTX 660 TWINFROZR IV 2GB ) kan trække de 3 skærme da jeg spiller spil som:
    battlefield 4, League of legends, World of warcraft og mange andre. der har vi så det problem at jeg går op i "High Details" så hvilken prisklasse snakker vi om og hvilket graffikkort skulle jeg vælge og er der noget "minimum" (altså om man kan bruge et 2 gb grafikkort eller om man skal helt op i en 5/6 gb) ? på forehånd tak :) :9xo