Indlæg af k@fka

    MIn fatter har lige købt canons pakkeløsning med canon EOS 40d og en 28mm - 135mm linse. I butikken havde de informeret ham om at den linse er vidvinkel og kan fokusere i en større vinkel end det menneskelige øje. men jeg syntes nu ikke billederne bærer præg af det. hvornår ved man i at det er vidvinkel, hvordan deffinerer man det?

    her forleden var jeg i New Zealand hvor jeg besøgte nogle huler. Guiden tog et billede af mig og min kæreste hvor vi skulle stå helt stille. først blev alt lys slukket, så ventede vi ca 5 sekunder hvorefter han lyste på os med en lommelygte. derefter var der helt mørkt igen og billedet var taget.


    så er det jo jeg gerne vil vide, hvilken funktion gør det. og er den på et Konika minolta Digimage Z6? --> BILLEDE

    er selv blevet forhindret i at komme så jeg sælger derfor mine 2 partoutbilletter til Skive Beach Party



    Vejl. Pris for dem begge: 700 evt bytte med et eller andet.


    Hvis man skal købe dem hos festivallen er prisen pr. stk: 995 + gebyrer.
    Altså svarer tilbuddet til ca. 1/3 af originalprisen.

    Ja mine damer og herre så er det her der foregår, i en baggård.
    50 øre for alle, både tykke og smalle. Bussemænd, kussemænd, brandmænd og landmænd… og vandmænd.
    Kom ind og se verdenssensationen...


    og så fatter jeg ikke mere!


    Man kan høre det 5min 30 sek, inde i følgende film…


    Grækerkaj

    Sorry forkert forum, nogen der vil flytte den til off-topic?


    eg kan huske at Grækerkaj (fra monkeybusiness på P3) engang fyrede en vildt lang remse af, mener ordet mænd indgik en masse gange. (landmænd bussemænd vandmænd brandmænd osv. osv.)


    NOGEN DER KAN HUSKE ELLER FINDE DEN?

    Med M! bladet nummer 100 følger tilbuddet om gratis entré på forskellige disco's + en masse drinks... Det er dog kun nogle steder i landet at tilbuddet gælder, og det står kun i bladdet hvor. Nogen der er i besiddelse af nummer 100 der vil dele informationen ?


    på forhånd tak

    Min bror er håndværker og har nu fået en hjemmeside, der skal nogle billeder til. Hvad ville i forslå i prislejet 2-3 K


    Det skal være et kamera der bruger AAA batterier, så han lige kan købe nogle på tanken når det går fladt...


    på forhånd tak


    K@fka

    Min gamle K750I gik i stykker så de ikke kunne lave den og nu har de så sendt en helt ny til mig med 2 åras garanti, fra i dag, i forseglet uåbnet embelage låst op og det hele.


    nypris kan ses HER



    Jeg er intereseret i Penge ( i nabolaget af 2000 )


    Eller eventuelt bytte med samsung SGH-D600 og penge til dig