Indlæg af Thamsi

    Hej


    Da jeg, som så mange andre, tit benytter min mail kunne det være rart, hvis den ville gemme min Live ID/brugermail, hvilket den også tidligere har gjort, men som bare ikke er tilfældet længere.
    Jeg har sat flueben ved, at den skal huske mig på denne computer, men når man starter firefox op igen står feltet blankt på ny. Nogen der kender til dette problem og har fundet en løsning? Bemærk, at det IKKE er bruger og password den skal gemme, kun mailen!


    God sommer.


    Mvh Thams

    Hejsa


    Er stødt på et irriterende problem, hvor jeg ikke kan installere nvidias nye driver, ver. 185.85. Den meddeler "at installationsprogrammet ikke kunne finde drivere kompatible med den aktuelle hardware". Det har ikke været noget problem at installere forrige version [179.48].


    Bærbaren er en zepto nox a14 med nvidia 9600m GT og Vista home basic 64-bit.


    Tak på forhånd og fortsat god søndag.

    Hej


    Jeg skal formatere min lillebrors Toshiba Satellite Pro A120, men har ikke nogen XP Pro CD, da det ikke medfulgte dengang den blev købt. De tre recovery CDer har jeg ikke den fjerneste anelse om hvordan de skal anvendes, men går ud fra de installerer alt det der mumbo-jumbo-utillities...


    Skal jeg bare anskaffe en org. XP CD og satse på den eller hvordan fungerer det helt præcist? Vejledning ønskes :)

    Hej


    Har lige købt et nyt fladskærms-tv fra samsung (LE26R86BD 26") og vil gerne slutte min bærbar (toshiba, ati 9700) til fjensynet. Prøvede så med et kabel, jeg havde liggende som er composite i begge ender. Den ene er tilsluttet til -> scart -> fjernsyn. Den anden til en 4-pins "converter" (hvad det nu hedder) -> bærbaren. Desværre, som med det gamle fjersyn, er skærmen sort/hvid...
    Så har valgt at gå en anden mulig vej, men er ikke helt sikker . Både bærbaren og tv'et har en vga-udgang. Findes der et vga-kabel i begge ende? Hvor kan jeg finde et? Vil det fungere?


    /tak

    Undskyld, jeg har nok formuleret det lidt forkert :)


    Man kan ikke skifte til nogen som helst anden side, da TDC kræver at du aktiverer nr. 2 pc for at få adgang på nettet. Normalt skal man betale en ekstra 10'er for at få flere koblet på, men med routeren går jeg jo udenom det og derved kan koble x antal computere. Så snart man tilslutter pc nr. 2 skal man kunne surfe med det samme uden aktivering.

    Hej


    Har i dag fået en linksys wrt54gl router og har problemer med at få den til at dele nettet rundt rigtigt. Har fulgt den medfølgende guide til punkt og prikke, og der er skam netværk. Problemet er bare at i stedet for åbne fx google kommer TDC aktiveringsside... det er jo ikke meningen.
    Hvad har jeg gjort forkert?


    Kører med webspeed.


    Takker

    Hej


    Vi har min familie besluttet os at få trådløst netværk, så vi med bærbaren kan sidde i stuen og surfe på nettet :)
    Vi har i forvejen en router (d-link 604), der deler nettet rundt til de stationære computere.
    Min spørgsmål lyder således: Kan det lade sig gøre at sætte en trådløs router til en router og forvente det fungerer instantly?

    Hej


    Så lige en coca cola reklame med nogle røde lermænd på mtv, hvor den store lerfigur laver sig om til en stige, så den lille lermand kan kravle op på skyen og væk fra regnen. Sangen der blev spillet i reklamen lød rigtig god de sekunder den varede.
    Nogen der tilfældeigvis ved hvem kunsteren kunne være? Eller om sangen bare er produceret kort til reklamen?


    fandt lige en link: http://www2.coca-cola.com/presscenter/av_advertising.html
    det er den der hedder "mr. happy and the cloud"

    Brækkede for to år siden både højre og venstre arm under en fodboldkamp. Det er stadig en gåde for mig, hvordan det kunne ske ...


    Og her i mandags fik jeg næsten revet min skulder af led, da jeg landede forkert efter en glidende tackling...