Indlæg af Corsair

    Hejsan,


    Tråkigt att du inte var nöjd med ditt headset, att det brusar medans du laddade beror på dålig jordning. De flesta brukar ladda de i USB-portarna som sitter i fronten på chassit, vilka har sämre jordning än direkt i moderkortet.



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

    Hehehe - Man glemmer helt nogle gange at vi har repræsentanter fra de forskellige fabrikanter på forumet. :thumbsup:

    De ska man aldrig glömma! Är det något du eller någon annan undrar så är det bara att skriva till mig eller skapa en tråd i Corsair's subforum här på Tweak.dk. :)

    Hejsan,


    Vårat H2100 är en fin uppgradering från våran tidigare version V2100 då den har nya skönare öronkuddar samt ett väldigt bra ljud. Jag skulle rekommendera dig att kolla om du kan testa de i en butik. :)



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

    Jeg ville aldrig røre H2100. har en ven som har den ældre model. og det er nok det værreste gange bip jeg har set. sidder dårligt på hovedet klemmer meget. dårlig trådløs forbindelse. knækker i samlingerne. Og du får ikke noget ud af at sende det ind. Hvor Logiteck bare giver dig et nyt.



    Nej de skal nok godt have oppet sig før jeg vil røre dem igen.

    Hejsan,


    Då har din kompis fått ett defekt exemplar. Så fort det är något problem så är vi snabb att byta ut eller lösa det, så be han/hon kontakta mig så ska jag hjälpa han/hon. :)



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

    Når man sætter radiatoren i toppen, er det så best at placere de 2 fan's under radiatoren eller oven på?


    De skriver også corsair anbefaler at have de 2 fans til at lave air intake, men er det ikke meningen de skal få den varme luft ud af systemert?

    Hejsan,


    Om man installerar fläktarna så att de blåser in genom radiatorn så får ju radiatorn kall luft utifrån vilket ofta ger bäst resultat, men det beror också lite på hur man har fläktarna installerade i resten av systemet. Om man har ett luftflöde nerifrån och upp så kanske man vill vända fläktarna.



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan

    Hej Thomas,


    Det är inte rekommenderat att blanda olika kit. Men det brukar oftast fungera, dock kommer alla minnen att köras i samma hastighet som de lägsta, så dina minnen du redan har kommer köras i 1866MHz med ifall du inte ändrar det själv.


    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan