Indlæg af JacobH

    Goddag


    Jeg håber jeg har fundet et sted hvor der er nogen der kan hjælpe.
    Først vil jeg sige at jeg ikke er super ekspert til opsætning.


    Jeg havde fået sat mit netværk op af en ven, som desværre er flyttet til udlandet.
    I dag havde vi strøm afbrydelser flere gange, og det har sat sine spor på mit netværk.


    Jeg har TDC Fibernet 50Mbit, men kan kun trække 4-6 via det trådløse netværk.
    Derudover har jeg en yderligere router sat til i den anden ende af huset da netværket ikke kan række så langt.
    Når jeg går på det kommer jeg op på 20-25, og det er også via det trådløse. Den router står ikke mere end 2 meter fra den stationære pc.


    Oplysninger :
    Stationær Pc : Win 8.1 64
    Netværkskort : Dlink DWA 547
    Internet : TDC Fibernet 50Mbit
    Ekstra Router : Dlink 655


    Efter strømafbrydelsen er alt nulstillet. Jeg har prøvet at sætte mit netværk op, men det eneste jeg har fået til at virke perfekt er sikkerheden.


    Er der nogen der kan hjælpe med opsætningen?


    Jeg vil gerne have at begge routere kan bruges til at komme på nettet, da de sidder i hver sin ende af huset for at kunne dække.
    Derudover ville det være fedt at få maksimal forbindelse på den stationære i stedet for den lave hastighed jeg har nu.


    Jeg har ingen ide om hvordan man skal sætte tingene op i routeren, har prøvet at læse mig til det, men jeg tror jeg fucker mere op i det end godt er.
    HÅber på noget hjælp ;)


    Hvis i skal bruge yderligere oplysniger, så sig endelig til.