Indlæg af gasolin

    Synes ikke jeg for mails når der komme en ny besked(meget upraktisk), men også at det er svært at finde ens egen indlæg,de indlæg man har skrevet i, for der er ikke nogen steder hvor jeg kan trykke og så se alle miner indlæg, dem jeg har skrevet i.


    Kan det gøres nemmere når nogen skriver i ens indlæg at få besked om det, kan det gøres nemmere at finde de indlæg man har skrevet (for at se om nogen har skrevet i dem), men også dem man selv har skrevet i?

    Har indtil videre fået den sat op så jeg har adgang til billeder via min mobil og tilføjet nogen bruger min pc mobil,men skal have den konfigureret så jeg kan afspille film fra den på mit tv (dlna/chromecast), men det også for at have en eller anden guide så jeg IKKE skal skrive i et forum hvad mit problem er,jeg skal have hjælp til og så vente på svar

    Jeg har fået mig en nas server en Synology DS214 som er overaskende hurtig og støjsvag........ det køre bare derud af uden de store problemer, det største problem er mig, jeg har ingen erfarringer med en nas server ud over jeg har læst lidt forskellige guider,demoer på synology's hjemmeside og har da fået lavet lidt backup og det er lykkedes mig at få adgang til den via min mobil (note3), men der er stadig meget der kan konfigureres,justeres. Bruger Stofa med deres Thomson TWG870TS og har købt fast ip adresse


    Så jeg vil høre om i kan anbefale nogen guider,bøger jeg kan låne så jeg kan blive bedre til at udnytte,konfigurere min nas server

    Jeg vil gerne have en Nas server til backup af musik,film,billeder med mere, har en Thomson TWG870TS og den skal kunne gemme,lave backup fra min mobil(android,billeder) pc og kunne afspille på pc,tv.


    Kan jeg få adgang til den via min mobil når jeg ikke er hjemme ville det være fint, men ikke noget krav da jeg har læst det kan være lidt svært med stofa.


    Vil gerne ofre ca 1500kr og der skal min være 2tb og plads til en ekstra harddisk eller 3 tb (har 2750gb i min pc og lige over halvdelen er fyldt op med data)


    Jeg handler ofte hos dustin så kan det købes der vil det være fint

    Jeg for ikke nogen meddelelser(vil ikke have lyde) når jeg for en ny mail (hotmail som er lagt sammen med outlook windows 8 style) når jeg bruger emesene,har prøvet bigsby,pidgin,amsn men de går ikke direkte til min hotmail konto og for heller ikke nogen beskeder om nye mails,
    gøre dette virker heller ikke https://www.youtube.com/watch?v=iXNfxXuuDj4


    Hvordan for jeg beskeder om nye mails uden at bruge min mobil,have hotmail åben hele tiden eller konstant trykke på mail ikonet i emesene for at se om jeg har fået en ny mail