Indlæg af RicksenDK

    Hej igen og tak for svaret. :)


    Jeg har taget et kig på diverse grader på CPU, GPU osv osv. Det eneste som lige springer i øjenene på mig er at under GPU ligger sådan her:

    GPU: 74 grader

    Memory: 80 grader
    VDDC VR: 95 grader
    MVDD VR: 90 grader

    Har ingen ide om hvad de sidste 2 er ?

    Hej allesammen.

    Jeg sad og streamede CSGO tidligere i dag, pludselig får jeg "blue screen" og den genstarter. Lod ikke mærke til om den var varm, da jeg bare skyndte mig at komme online igen da jeg sad med 8 seere, hvilket ikke er, hverdag for mig ihvertfald ikke endnu :)

    Efter endt stream sad jeg og spillede fortnite alene og pludselig fik jeg sort skærm og blæserne gav den fulde gas. Jeg mistænker derfor mit grafikkort for at blive alt for varm. Det er denne model: ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC


    Det er ret frustrerende og det er desværre ikke noget der kun er sket i dag, men faktisk en del gange nu efterhånden. Søger derfor lidt rådgivning omkring, hvad jeg kan gøre for at fixe dette problem!?

    !!!OBS!!! Jeg har intet overclocket overhovedet så alt er standard!!!


    Mvh

    RicksenDK

    Var tilsyneladende for hurtig i min konklusion. Windows er installeret men er ikke sluppet af med bsod :( Når jeg prøver at opdatere mit windows7 kommer bsod. Jeg fik installeret 4 ud af 6 opdateringer i første omgang. Så havde jeg 146 opdateringer og derfra har den slet ikke kunne opdatere uden at bsod er kommet frem lidt efter igangsættelse :( får fejlkode 0x0000007E og første gang hed den 0x0000000A hvis det kan hjælpe jer til at hjælpe mig :) ?

    Tog det ene drev fra og vupti den startede med at installere.. Jeg kommer ind i installation men kan ikke se noget drev til at installere win7 på! WTF ? :( nogle som kan svare mig på hvordan det kan ske at den starter op hvis der ingen HDD er ? :)

    Hov i øvrigt er mit dvd-drev nu pludselig forsvundet når jeg går ind i bios. :( Og min ene harddisk er også væk. Ved at begge virker og kan også høre at mit dvd-drev arbejder når jeg sætter en disk i plus den kan åbne og lukke selv.

    Tak for dit input. Jeg har dog sørget for at sætte mit dvd-drev til at boote som nr 1. Men det virkede lige lidt desværre. :( Jeg satte bare min win7 disk i dvd-drevet også trykkede jeg selv formater drev eller disk eller hvad der nu stod. Trykkede også på et punkt hvor der stod SLET og er lidt bange for at det er den slet knap der har gjort noget men har ikke selv forstand på det :/

    Hej som overskriften lyder har jeg problemer med en gammel computer som jeg vil bruge til medie server. Har windows 7 som jeg gentagende gange har forsøgt at installere efter formatering. I starten meldte den fejl: Bootmgr is missing


    Nu er fejlen: error: unknown filesystem.
    grub rescue>



    Er der nogle som kan hjælpe ? Har søgt og søgt på Google og forsøgt mig med en masse af de muligheder men intet har hjulpet :(


    På forhånd tak!