Indlæg af Malthehp

    Jeg sælger min gamer computer, da jeg gerne vil have en stationær i stedet. Den fejler intet, og er kun ca. 1 år og 8 måneder gammel. Den kan køre alle spil i middel til høj grafik. Strømforsyning medfølger selvfølgelig.
    Det eneste der er i vejen med den er at den har en lille flænge i plastikket i siden af skærmen, flængen er 2 cm og man kan næsten ikke se det. Flængen er ikke på selve skærmen men på siden i bredden hvis man kan sige det, den betyder intet for computerens ydelse og skærmen er ligesom ny.
    Er til at handle med kom gerne med bud!
    Kostede 8.000 kr. fra ny
    Prisen er ca. være 4.000 kr. ( kan desværre ikke ligge billeder ind da de fylder for meget, men kan sende billeder hvis det ønskes)
    Jeg har kvittering og kasse til den


    Styresystem: Windows 8
    CPU: Intel Core i5 (2. gen) 2430M / 2.4 GHz
    Max Turbo Speed: 3 GHz
    Antal kerner: Dual-Core
    Cache: L3 - 3 MB
    RAM: 8GB DDR3 1333 MHz
    Harddisk: 640GB / 7200 rpm
    Skærm: 17,3 tommer
    Opløsning: 1600 x 900
    Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 560M - 1.5 GB GDDR5 SDRAM
    Kamera: 1,3 Megapixel
    Lyd: Harmon Kardon stereohøjtalere, subwoofer og mikrofon
    Tastatur: Sort med rødt lys
    Batteri: 2,5 timer
    Vægt: 3,4 kg Bredde: 41,4 cm Højde: 4,4 cm Dybde: 27,4 cm

    Hej


    Jeg har et problem med mine Jamo Gulvhøjttalere JS506B. De skifter nogle gange i tempo, har tænkt lidt på at det måske kunne være min netværksforbindelse som måske svinger og det måske er det der gør det? Det andet jeg har tænkt er at det måske kan være forstærkeren det er en Pioneer VSX-527 reciever.



    Håber der er nogle, der har prøvet noget af det samme som har fundet ud af hvorfor :)

    Hej


    Skal have købt mig en skærm til min kommende gamer pc men er virkelig i tvivl om hvilken en jeg skal vælge?
    Jeg har kigget på flere forskellige men ved ikke hvad man skal kigge efter? Jeg vil gerne have den bedst mulige skærm til omkring de 1000-1500 kr.


    Håber i kan hjælpe ;)

    Jeg har ingen skærm og den er ikke med i prisen på de 5-6000 kr. Det eneste jeg selv har er tastatur og mus.
    Jeg har kigget lidt på denne skærm men ved ikke om det er noget i kan godkende?.


    http://www.edbpriser.dk/skaerm…-id-7074037.aspx?q=vn247h



    I forhold til det med R9 280x i hvilken kvalitet ville jeg kunne trække BF 4 i på en 1080p skærm High ultra eller?. Efter som jeg altid har haft Intel CPU tænker jeg lidt jeg gerne vil blive ved med dem da jeg kun har været tilfreds med dem.

    Hej
    Jeg er på udkig efter en gamer pc, som kan trække diverse spil så som WOW og BF 4. Mit budget ligger på omkring de 5-6000 kr.
    Jeg har en gamer bærbar fra Toshiba ved navn x770-124, som netop er blevet sat til salg pga. den ikke kan yde nok, i forhold til de spil jeg gerne vil spille.


    Jeg har kigget lidt på nogle computere hos forskellige udbydere som: Komplett, Sharkgaming, Topdata.
    Jeg har ingen ide om, hvilken computer jeg gerne vil have, mit eneste krav er, at den har et stærkt grafikkort. Om det skal være Nvidia eller AMD har jeg ikke den fjerneste ide om da jeg ikke ved så meget om dem hver især.


    Jeg har ingen erfaringer med, at samle computere men har nogle bekendte, som godt vil hjælpe mig hvis bliver relevant.


    Kom gerne med råd til valg af computer, pris, grafikkort osv.