Indlæg af farmand2

    Bestemte mig for Sony Experia Z5, da jeg havde en Nexus i hånden bestemte jeg mig (synes den blev for stor). Har været rigtig glad for min Z2, så må jeg håbe at Z5 lever op til mine forventninger. :9xo Tak for jeres input

    Hej. Jeg skal have ny telefon, har idag en Sony Experia Z2 og vil skifte denne til Huawei Nexus 6P eller en Sony Experia Z5. Hvilken af de 2 er den bedste? På forhånd tak :9xo

    Hej, er der nogle der kan anbefale et sted, hvor man kan købe en billig og lovlig version af win. 10 64 bits.. Har set på flere sider, og må sige nogle ser lidt for lyssky ud, til jeg tør bestille, så håber i kan hjælpe mig. :thumbup:

    Hej alle


    Håber jeg kan få et svar på følgende: Sidder i en bestyrelsen i en boligforening, hvor det kun er formanden der får mails fra beboerne (har ikke tillid til at formanden sender dem videre). Mit spørgsmål lyder.
    1. Kan man sætte en mail op feks gmail hvor beboerne sender til og den så bliver videre sendt til alle fra bestyrelsen?
    2. Hvis ja, kan det så lade sig gøre at man ikke bare kan slette mails fra den, så man er sikker på at intet går tabt?


    Håber i kan hjælpe. :9xo


    Farmand2

    Hej, har bestilt en eVGA SuperNOVA 750 G2 hos BJ-Trading i torsdags, men de har lidt problemer med at få den hjem og hvis jeg skal have den andre steder fra inden weekenden, så blir den for dyr i forhold. Hvis jeg skal købe en anden der er lige så god, og skal køre 970 nvidia i SLI, hvilken skal jeg så vælge.


    På forhånd tak

    Har først haft tid nu til at købe delene, men inden jeg gør det, skal jeg høre om, hvilke bundkort jeg evt skal tage hvis jeg skal have WiFi i det? Skal stadig være Asus


    Selv tak :)


    Men nu når du siger "ca. 8000 kr.", så havde jeg taget en 2 TB HDD, da en sådan kun koster ca. 180 kr. mere end en 1 TB. Men det var bare et lille råd. :) Men har du ikke brug for pladsen er der ikke nogen grund til det, det var også bare hvis...



    Selv tak :)


    Men nu når du siger "ca. 8000 kr.", så havde jeg taget en 2 TB HDD, da en sådan kun koster ca. 180 kr. mere end en 1 TB. Men det var bare et lille råd. :) Men har du ikke brug for pladsen er der ikke nogen grund til det, det var også bare hvis...


    Ville normalt også tage 2tb, men har opdaget at på den maskine jeg har nu, har jeg kun brugt 300 GB, da jeg flytter alt der ikke har med spil at gøre, over på eksterne drev. Men tak for oplysningen. :9xo


    Har du et forslag til en god 24 tommer skærm til max 1500 kr, hvor jeg får mest for pengene? :thumbup:

    Er den strømforsyning stor nok til at trække 2 stk geforce 970? når jeg bestemmer mig for at købe nr 2.
    Kan de betale sig at betale ca 200 kr mere og købe Asus 970 strix modellen i stedet for det valgte MSI kort?

    Hej alle


    Skal til at samle en ny, da min søn skal overtage min gamle. :-)
    De eneste ting jeg er sikker på det er kabinettet og det skal være Fractel design r5, ssd på 256 gb (tvivl om hvilken), 1 TB harddisk, skærmkort skal være geforce 970 og bundkort skal kunne køre SLI. Alt andet som tastatur skærm windows har jeg.


    Er normalt til Asus eller Msi, men kan dog godt tage noget andet hvis prisforskellen er stor.


    Kunne godt tænke mig at se prisforskellen på om den skal kunne overklokkes eller ikke, da det kan afgøre hvad jeg vælger hvis der er en rimelig forskel.


    Oven i dette overvejer skifte min skærm, den skal være på 24 tommer og max koste 1500 hvad kan i foreslå.


    På forhånd tak

    Skal bruge en ny køler til min processor, har et NXZT Phantom 410 cabinet og bundkort Asus P8Z68 deluxe/gen3. Som jeg kan se skulle det være socket 1155. Hvilken køler til ca 300 kr plus minus skal jeg vælge. Behøves ikke være super lydløst.
    På forhånd tak

    Kan også være dit fjernsyn, der ikke kan modtage lyd igennem HDMI. I mit må jeg bruge optisk cabel til lyd, ellers er der ingen lyd.

    Har prøvet at bygge en maskine, og kunne godt gøre det igen, men dette er ikke til mig selv, og ved hvis der er problemer efter med den så er det mig der hænger på det. Ved godt det ikke er meget jeg får for det beløb, men dem der skal have den vil ikke give mere. (har prøvet at fortælle de skal højere op) Må se hvad jeg finder ud af, tak for hjælpen. :9xo