Indlæg af Junas

    Ville denne her være helt hen i vejret?



    CPU:
    - Intel i5-4670K - 4 x 3.40GHz (Haswell) - Overclocked til ml. 3.80-4.00 Ghz (på alle kerner).

    CPU køler:
    - Corsair Cooling Hydro Series H55 Vandkølingssystem

    Grafikkort:
    - 2 x (SLI) MSI GTX 760 TwinFrozr 2GD5 Gaming Overclocked (Fuld SLI Konfiguration).

    RAM:
    - G.Skill Ripjaws Gaming 2133MHz 4x4GB (16GB) - 33% hurtigere end RAM på 1600 Mhz.

    PSU:
    - Corsair CX 750W 80+ Bronze.

    Bundkort:
    - MSI Z87-G45 "DRAGONGAMING.

    ~ På DRAGON bundkortet sidder et KillerNET kabel-netkort, som også er specielt udviklet til gaming.
    ~ På DRAGON bundkortet sidder et specialt-udviklet HD lydkort med SoundBlaster SBX PRO sorround (Coaxial samt Optical S/PDIF udgange).

    SSD Harddisk (System-disk):
    - Samsung 840 EVO Series 120GB. 540 MBps (læs) / 410 MBps (skriv).

    CD-Medie:
    - ASUS DVD-Brænder DVD-RW (22x).

    Lagerdisk 1:
    - Seagate Barracuda 1TB, 7200 RPM (Lagerdisk i RAID 0).

    Lagerdisk 2:
    - Seagate Barracuda 1TB, 7200 RPM (Lagerdisk i RAID 0).

    Operativsystem:
    - Windows 7 Home Premium (64-bit).

    Kabinet:
    - NZXT Hush Silent 2 (Hvid) med 5 blæsere.


    Inkl. 2 års fuld garanti, 6 måneders ESET NOD32 antivirus, Roccat Hiro3D musemåtte og blåt LED-lys i kabinettet.

    Tak for de hurtige svar :9xo


    Jamen vi kan ligeså godt kigge på en skærm, nu når vi er i gang. Har i nogle i kan anbefale?
    Hvilken fordel har jeg, ved at købe en PC med 2 grafikkort?


    Jeg vil gerne kaste mig ud i at bygge selv, dog er jeg bange for, at komme til at købe dele som ikke passer sammen (hvis dette kan lade sig at gøre?) - Men hvis jeg skal bygge selv, har jeg brug for lidt links til de forskellige hjemmesider med delene :-)


    Jonas.

    Kære tweak bruger!


    Jeg har valgt at oprette en tråd herinde, da jeg er kommet lidt bagud i forhold til "hvad er godt" og "hvad er mindre godt" i IT-verdenen. Jeg spillede meget før i tiden, da CS 1.6 var det spil som alle spillede, mener faktisk at det var det mest spillet spil online, så som i nok kan se, er jeg efterhånden nogle år bagud.


    Jeg har derfor bestemt mig som for, at jeg vil bruge omkring 10.000,- jyske dollars på en PC til gaming, som kan opfylde følgende krav;
    - Køre alle nyere spil på "højeste grafik" uden lag.
    - Kan følge med de næste 1½-2 år, uden at skulle opgraderes.


    Jeg har kigget lidt rundt, men har som sagt knap så meget viden som før. Jeg har derfor kigget lidt på PC'er som allerede er samlet så som;


    - https://www.komplett.dk/komple…olf-gamer/10757#!tab:info
    eller
    - http://www.sharkgaming.dk/mightyshark-ultimator.html (OBS. 2 stk. grafikkort (som jeg sådan set ikke har noget at bruge til, eller har jeg?)).




    ..Intel-i5 eller i7 - vandkøling eller ikke luft - hvilken grafikkort? 8|
    - ja, der er masser af spørgsmål som jeg og sikkert også mange andre kan nyde godt af at få svar på.'




    På forhånd tak,
    Jonas Hansen.



    :goodpost: