Indlæg af HAM

Jaa.. Købte for lang tid siden The Orange Box, men da jeg havde Half-life 2 i forvejen, så fik jeg en af de der Gift Passes.

Fedt tænkte jeg først, da jeg så kunne lokke en eller anden ven til at starte med at spille Half-life. Men det har efterfølgende vist sig at jeg ingen venner har...

Så bare for at tjene en lille smule prøver jeg at smide den ind her :P

På Steam koster Half-life 2 24,95 U.S. dollars = 120,561104 Danish kroner.

Så hvad med 50 kroner til mig?

Først.. Hvilket mærke skal man gå efter indenfor bærbar verden?
    Mener at have hørt at Asus er gode, men vil lige høre nogle andre. Skal hvertfald IKKE have Dell..

Jeg søger en computer, som har en forholdsvis stor skærm, da jeg ser ret dårligt. Mindst 15" - gerne større! Og så skal standard opløsningen helst være 1024x786. Den jeg har nu kan godt køre andre opløsninger, men så bliver billedet sløret og mudret..
    Kan nævne at skærmen til min stationære er 19" og jeg kører med 1024x786 på den, så ikoner og skrift er forholdsvis store, men nogen gange kniber det alligevel med at se det :P

Nogen, som kan foreslå noget, eller er det ene lige så godt som det andet?

Er det muligt at lave en slags flash video player på sin egen hjemmeside?

Så jeg uploader (eller konverterer og uploader) et videoklip, og det så bliver afspillet i noget flash halløj ligesom Youtube f.eks.

Det er nogle private filmklip, så vil ikke bare uploade dem til Youtube, så alle kan se dem.

Husk nu lige at det var en teaser, og ikke en trailer!

teaser substantiv <-s>
    Oversættelser

* drillepind - Den knægt er en frygtelig drillepind
    * appetitvækker - De viste lige en lille appetitvækker for aftenens film
    * brain teaser » hovedbrud - Den her opgave er et rigtigt lille hovedbrud

trailer substantiv <-s>
    Oversættelser

* (~ anhænger) trailer - Traileren var fyldt med gamle møbler
    * (~ reklamefilm) trailer - De så traileren for tvstationens nyeste serie
    * (~ reklamefilm) forfilm - Forfilmen var næsten slut, da de kom ind i biografsalen

Desuden var den lavet internt i firmaet, så den var ikke tænkt til offentligheden da de lavede den.

Tror den ligger rigtigt, ellers så flyt den en eller anden :)

Jeg overvejer at ønske mig en iPod Nano i julegave, men jeg tror at iPod Nano er i gang med en overgangsface i øjeblikket lige nu.

12 september 2006 kom 2. generation af Nano'en, og 2. september i år kom 3. generation.

[Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wi…mons/b/b2/Nano_omores.jpg]

[Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wi…1/1f/Ipod_nano_g3_003.jpg]

Jeg vil have den nye 3. generation. Men hvornår kommer den til Danmark?

Alle de sider på HIFIpriser, som forhandler den, de har billedet af den gamle, så derfor jeg er i tvivl..

Har brug for hjælp til et lidt underligt problem :crazyeyes:

Min mormor og morfar er kommet lidt op at skændes over hvor lang tid min morfar sidder ved computeren.

Derfor har han bedt mig om at finde et program som kan registrere hvor lang tid han bruger ved computerrn. Ikke hvor lang tid den er tændt, men hvor lang tid der er aktivitet med musen og tastaturet.

Der må findes nogle programmer, som man bruger til at overvåge børn på computeren, som kan bruges.

Nogen som kender noget?

Hvis jeg var publikum, så ville jeg da også svare forkert hvis jeg selv skulle stemme. Hvis man ikke kan svare på sådan et spørgemål, så skulle man måske ikke have meldt sig til at starte med.