Indlæg af thjen87

    Jeg har disse to spil i mit Steam Inventar:


    - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
    - Crusader Kings 2


    Jeg modtager Mobilepay. Byd.
    Ellers, hvis nogen er interesseret i en byttehandel, så lad mig høre hvad I har at byde på :)

    Hej tweakers


    Jeg har et GoPro Hero4 og skal have noget tilbehør dertil..
    Først købte jeg et sæt fra KitVision inde hos ElGiganten, men det viste sig at være noget skrald..
    Nu har jeg bestilt et BAXIA TECHNOLOGY tilbehørssæt, og så må jeg se om det er fint..
    https://www.amazon.com/BAXIA-T…r=T1&tag=hoverboarfanc-20



    Nogen der har kendskab til det? Jeg læste en anmeldelse, der var ganske positiv, men jeg ved ikke hvor reel den egentlig er..
    Eller måske nogen der vil anbefale noget andet?
    Det primære tilbehør jeg ønsker er:
    - Head-Strap
    - Chest-Mount
    - Floating Handle
    - Selfie-Stick

    Hej
    En lille men ekstremt vigtig tilføjelse til RMA'en( hvis ikke allerede skrevet) er at TYDELIGT gøre opmærksom på at der er tale om en PERIODISK fejl som er registreret ved 2 specifikke spil !

    Jeg skrev netop til dem, at fejlene opstod tilfældigt, primært i Fallout 4 og GTA5.. Sommetider efter 10 minutter, sommetider efter 10 timer..
    De vendte tilbage og fortalte, at de havde testet forskellige AAA spiltitler i 30 minutter pr spil, samt kørt stress test..
    Lidt a la det samme som jeg selv havde, inden jeg sendte kortet afsted..
    De påstår bare, at kortet ingenting fejler.. Og måske har de ret.. Jeg aner det i hvert fald ikke..


    Nu har jeg kortet installeret i maskinen igen.. Så må vi se hvad der sker.. Må bare teste igennem, eventuelt på en anden pc, som HerrMansen foreslår..

    Nu har kortet så været sendt til Komplett, indenfor garantiperioden..
    De meldte så tilbage idag, at de efter at have testet det, ikke fandt nogle fejl/defekter..
    De sender det derfor retur til mig..


    Nu er jeg ikke så erfaren i retursager osv, men hvad skal mit modtræk være her?
    Skal jeg bare acceptere dommen?

    Det er i de to spil jeg har oplevet problemer.. The Division synes jeg ikke har forvoldt nogle problemer.. Ej heller AC Syndicate, Rocket League og Cities Skylines..
    Det er vist de spil jeg har været i berøring med de seneste 2-3 måneder..


    Og nej, jeg har ingen mods installeret i nogle af spillene ^^


    Jeg har også oprettet en tråd på Steam, hvor der blev nævnt, at det kunne være mine VRAM på gpu, som kiksede.. Jeg har meget travlt, hvis jeg skal gøre brug af RMA, da kortet er købt i starten af maj 2014..
    Har sendt en mail til AMD med mit problem, men der frygter jeg bare, at de trækker sagen i langdrag, så garantien når at udløbe :pinch:
    De har vendt tilbage med samme forslag som du, Ebo, at køre AMD Clean Uninstall og dernæst hente frisk driver ned..
    Det vil jeg lige forsøge imorgen, om det skulle have virkning.. Men det er jo svært at teste, da ovennævnte fejl jo, som sagt, forekommer random og sommetider slet ikke.. Og tiden er ikke på min side mht garanti osv..


    Jeg har kørt både Furmark og en Video Memory Stress Test, hvor ingen af dem viste tegn på ustabilitet og fejl..

    Hej Tweakers


    Jeg har de senere måneder oplevet pixelfejl i Fallout 4.. Kan ikke finde nogle lignende tilfælde på Google..
    Fejlene forekommer random.. Eksempel (handskerne på NPC):


    http://s32.postimg.org/41mh100b9/asdasdasd.jpg
    http://s32.postimg.org/j9tkbu3x1/2016_04_28_18_37_08.jpg


    Nogen har fortalt mig, at det er mit grafikkort som er ved at stå af.. Men det er jo kun 2 år gammelt..
    Det er et Sapphire Radeon R9 290 Tri-X..


    En tilføjelse hertil er, at mit GTA 5, sommetider, har nogle micro stutters, der varer 5-6 minutter..
    Typisk efter jeg har Alt+Tab..


    Jeg har kørt begge de nævnte spil på max settings uden problemer siden de udkom.. Og de nævnte issues har stået på omtrent lige længe..
    Anyone?
    :boxed:

    Det ser også rigtig fedt ud, Star Citizen :)
    Jeg tror min lillebror kommer til at være en all-around gamer, men som klart vil kaste sig i grams med AAA titler de kommende år..
    Så maskinen skal, indenfor hans relativt spinkle budget på 8500 kroner, kunne danse med AAA titlerne nogle år :)


    Det er ikke pga pris faldet. Det er pga de nye grafikkort virker til at blive betydelig bedre. Imo er det meget dumt at købe grafikkort nu. vent i det mindste til der er mere data om de nye kort. De skulle gerne blive vist på næste messe som er her snart.


    Til trådstarter. Nu ved jeg ikke hvilken spil du skal spille. Men Der kommer spil som vil have stor fordel af i7. som star citizen. pt har jeg fortrut jeg ikke købte en i7 fordi den er bedre fremtids sikkeret.