Indlæg af svenne82

    Ville I købe en fx-8350 eller vil det være spild af penge til stream? Ville det give mig det sidste den mangler tror i?
    At overclocke fx-6300 til 4100mhz har ikke gjort noget forskel sÅ ville de sidste 2 kerner gøre det sidste

    Men det her var faktisk men den lavede et preview i streaming programmet af hvad der ville blive streamet. Tror det kræver det samme som hvis jeg havde streamet.
    Men forstår ikke de lave fps i CS hvis der er "nok" at tage af. Ligger på 60-80 stykker når jeg streamer og spillet køre ikke flydende

    Prøvede lige hurtig idag for at tjekke hvad kernerne køre med og det så ud til at det kørte omkring en 50-60 % allesammen. Dette er dog kun lige hurtig testet med den gagdet der er i win 8,1 og ved ikke lige hvor meget man skal stole på denne.


    Men forstår ikke hvorfor den køre så dårlig så hvis ikke det presser den mere (hvis altså de tal passer)

    vil prøve at overclocke en smule for at se om det skulle hjælpe lidt... hvordan har du gjort det nemmest og sikrest?

    Hej Tweak´s


    STår lidt i en situation jeg ikke helt ved hvad jeg skal gøre ved. Jeg købte sidste år ny com og i denne forbindelse havde jeg ikke lige regnet med at skulle streame, men synes sku det er hyggeligt:)
    Jeg spiller cs:go, H1z1 og bf4. jeg oplevet pt lidt problemer med lav fps i csgo (ca.100fps) problemet er at når jeg starter stream så ryger den endnu længere ned og dette resultere i et knap så flydende gameplay desværre. desuden kan min nyindkøbte Benq xl2411z skærm heller ikke yde sit optimale.
    Har i nogle forslag til hvordan jeg kan forbedre mit setup uden det koster alverden?


    Har følgende:
    -CPU AMD AM3+ FX-6300 Box


    -ASRock 970 Extreme4 - Bundkort - ATX - Socket AM3+ - AMD 970 - USB 3.0, FireWire


    -RAM DDR3 8GB / 1600Mhz CRUCIAL Ballistix Sport XT [2x4GB]
    -Corsair Builder Series CX 80+ Bronze 600 Watt
    -Club 3D Radeon R9 280X 3GB DVI/HDMI/mDP




    jeg ved at det bedste måske ville være at gå over til intel, men dette er dog også en rimelig stor udskrivning her 1 år efter denne opsætning
    Ville det hjælpe med en fx-8350 eller hvad tænker i af forslag?

    hej jesper


    Jeg har prøvet at bruge Raptr, men vil gerne at jeg kan bruge OBS eller xplit så jeg kan bruge alle de muligheder det giver. Follow alert, overlay osv

    Har du prøvet amd gamedvr. Det smider stressed over på den indbygget h264 encoder. Jeg har brugt shadowplay til flere af nogle videoer jeg har lavet. Ellers er dxtory/OBS og Lagarith Lossless Codec en god combo


    Download link: http://www.amd.com/en-us/markets/game/downloads/raptr
    https://www.youtube.com/watch?…b_channel=luckySkillFaker

    Har du prøvet amd gamedvr. Det smider stressed over på den indbygget h264 encoder. Jeg har brugt shadowplay til flere af nogle videoer jeg har lavet. Ellers er dxtory/OBS og Lagarith Lossless Codec en god combo

    Hejsa


    Jeg er begyndt at streame lidt csgo igennem Twitch. Køre okay, men tænker at min cpu køre lidt hårdt måske. (Har en amd fx-6300).


    Tænker derfor på om en AVerMedia Live Gamer HD C985 kunne være en mulighed for at aflaste cpu.



    Er der nogen der har kendskab til det capture kort?

    hejsa


    Nogen herinde der har forstand på streaming? Har prøvet at streame til twitch og spiller CS go. Har prøvet OBS samt xsplit, men synes ikke det køre ordentlig. Spillet køre ikke helt flydende.
    Har følgende system og kan det overhovedet kan opgaven?:



    CPU AMD AM3+ FX-6300 Box
    ASRock 970 Extreme4 - Bundkort
    RAM DDR3 8GB / 1600Mhz CRUCIAL Ballistix Sport XT [2x4GB] CL9 rt
    Corsair Builder Series CX 80+ Bronze 600 Watt
    grafikkort R9 280

    har lige installeret drivere osv for 2 dage siden i forbindelse med reinstallering. Tror lige jeg vil prøve at andet kabel til at starte med i en periode og se om det fortsætter.
    Bare ikke nemt når nogle dage er der ingenting og andre kommer det ofte

    CPU AMD AM3+ FX-6300 Box
    ASRock 970 Extreme4 - Bundkort
    RAM DDR3 8GB / 1600Mhz CRUCIAL Ballistix Sport XT [2x4GB] CL9 rt
    Corsair Builder Series CX 80+ Bronze 600 Watt
    grafikkort R9 280

    Hejsa


    Som overskriften siger, så er min skærm begyndt at gå i sort i 2-4 sekunder engang imellem. Dette sker oftes imens jeg spiller. Har ikke været et problem før, men det er begundt lige pludselig.
    Jeg har lige lavet en frisk installation af windows osv, men problemet fortsætter


    Nogen der har en ide om hvad det kan være?
    --