Indlæg af Lenz

    Det koster ca. 800 kr for en vådentilladelse ;) til en riffel. det koster ikke noget at have et haglgevær, det skal dog opbevares i godkendt våbenskab.


    P.s det kræver ingen våbentilladelse af flyve med samurej svær i Japan.
    Kilde: Kill Bill

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    nogen der lige ved hvordan man indstiller lukketiden på sådan en canon A70 satan



    Du sætter indstillings hjulet på "TV" og kan derefter juster lukkehastigheden på de to vandrete knapper ved siden af blits til/fra og mako knappen.

    Tak til alle !


    Jeg har med stor kamp fået afinstaleret norton internet, og instaleret avast virus prog. der dukker hele tiden nye vira op på computeren, så der skal renses ud!
    så jeg tror i har ret det er virus


    Lenz

    Jeg har problemer med svchost.exe filen, den bruger alle resurser. Filen er åbner 10-15 steder i windows jobliste. Jeg kan så lukke en fil af gangen (starter med den der bruger flest resurser 30-40 %) lukker så den næste med flest resurser osv. indtil at der kun er et par stykker til bage og at min resurse måler står på 0. Hvad er det der er galt med svchost.exe. Det skal lige siges at jeg har været ramt af virus men den burde være fjernet.


    Lenz

    Jeg bruger sygate firewall, den står og blinker når der har været en portscanning. Det sker tit ! Det virker som om det er en udmærket ide med firewall spec. vis men har bredbånd. Men det iretere mig sku at blive scannet.

    Jeg er blevet portscannet flere gange i timen, siden jeg tænte min pc ved 3 tiden i eftermiddags. Det ser ud som om at der er nogle der har travlt i dag! Normalt sker det kun at jeg bliver portscannet 3-4 gange i ugen.


    Hvad med i andre, hvor tit bliver i scannet ?

    Kender i nogle sjove børne sider til ungerne, de er ved at være lidt trætte dr,s/fjernsynfordig ! Det er små spil der more dem.

    Jeg har lige brændt en cd med 4x, den virkede fint. Det var min hastighed det var galt med. Så jeg må prøve at sætte hastigheden op til jeg finde en passende hastighed til divx film. Normalt har jeg ingen problemer med at brænde ved 40x men divx og zip filer laver fejl ved høj hastighed på cd så..

    Det kan være jeg skal prøve igen med en langsommer hastighed.
    Det sku godt skiverne ikke er købt i Dk så kan det hurtigt blive dyrt i :))

    Jeg starter guiden
    Og vælger kompiler ny data cd
    Så trækker jeg filmen over og vælger brænd ?
    Men filmen virker ikke når den ligger på cd,en ?


    Hvordan gør i ?

    Er der nogle der kan hjælpe mig med brænding af divx film på cd. Efter jeg har brændt en film ned på cd er der ikke nogle programmer der vil afspille filmen. ukendt filformat får jeg at vide. Filmen køre fint fra Hd. Jeg bruger nero 5.5 har prøvet med andre brænder progs. også, men de vil ikke køre når de først er brændt. Jeg har prøvet at brænde dem som "data cd" og "andre cd formater" Jeg vælger åbenbart ikke rigtigt.


    Hvad gør jeg forkert ?