Indlæg af Lenz

    vis det er direkte du kopler 2 pc,erne sammen skal det være et krydset kabel. Altså ikke et alm. net kabel.
    Jeg købte et, det har røde stik. Som jeg forstod det i biksen jeg handlede ved er det kun de krydsede kabler der har røde stik.


    Håber det hjalp


    Lenz

    Jeg er desvære blevet så gammel at det er mig der må give de gaver 8o Så det blev til en gang Magnus og Myggen til ungerne. En til hver af pigerne :roller:

    Det eneste tidpunkt min fryser, er vis jeg sætter på pause midt i et spil i mere en et par minnuter. Så låser spillet. Så det gør jeg bare ikke mere :]


    Lenz

    Tak for svar


    Jeg kan godt huske de historier med nokia, når jeg lige får den fortalt igen. Det lyder godt nok vildt !
    Thansen sælger stadigvæk batterier til Nokia, jeg har været inde og kigge.
    Jeg har fundet både 600mha og 1000mha på nettet. Men nu tør jeg ikke bestille noget før min kammerat kommer forbi men fonen så vi kan få den rigtige slags. Jeg skal nødig være skyld i lortet eksplodere i hovet på ham 8o


    Lenz

    Berleburg


    Tak for din opbakning :]


    Jeg var lige inde og tjekke dit tips, der var flueben i. Efter jeg har rodet lidt med hvilken filer jeg vil modtage, har jeg fået det til at virke. Det virker lidt uoverskueligt her i starten det program 8o


    Tak


    Lenz

    You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (150 seconds remaining until timeout).


    Det er den besked jeg får når jeg vil downloade en fil. Jeg forstå ikke hvad det er jeg skal slå til for at downloade.
    Er det en venlig sjæl der kan hjælpe mig


    Hilsen Lenz

    Panda online virus tjek, fandt to filer som var smittet med et hack tool jeg kan ikke huske hvad det hed. Så min Pc var syg. Jeg har godt nok Panda antivirus installeret på min Pc, men den har ikke opdaget noget. Norton online scan fandt den heller ikke.


    Så…. :]