Indlæg af Erik_S

    Hi Sakkura og alle i andre ;) tak for hurtige svar.


    Jeg er klar over at grafik kortet ikke er det nyeste men det kan jeg jo altid skifte. Bundkortet er jo PCI e 3.0
    så det skulle være ok til nye kort også, ikke ?
    Og ang CPU i7 3820 så skulle det altså være et ASUS Sabertooth X79 Motherboard med en i7 3820.
    Jeg tænker selvfølgelig jeg gerne vil spille de nye spil der er på marked måske ikke i ultra settings men stadig i god kvali. Ellers er det jo ikke så sjovt at spille hvis ikke det også ser flot ud.. ;)
    Høre gerne flere svar. Skal bestemmer mig for at hente den i dag hvis det er. Takker igen

    Hej folked


    Jeg håber nogen her kan hjælpe mig lidt med noget info.
    Jeg er fotograf og har altid pgr af mit arbejde været Mac mand og er det stadig.
    Og lad os blive enig om. mac er IKKE en rigtig awesome spille maskine… Det er blevet bedre men ikke top.
    Nu vil jeg havde en PC spille computer og har set på denne en vend vil sælge
    ——————


    Chieftec SH-01 kabinet med NoiseControl Magic Fleece (utrolig lydløs). ASUS Sabertooth X79 Motherboard, 650 W Chieftec PSU, 16 GB Kingston HyperX 1600 MHz ram, ASUS Radeon HD 6950 DCII 2 GB Grafikkort, 120 GB 525/500 MB/s OCZ SSD HDD, 2 stk. 1 TB WD Caviar Black HDD, Sony DVD writer, Linksys PCIe Wifi kort.


    ——————


    Vil den være ok til de fleste spil incl. de nye ??? Det er mit første spørgsmål. De nye spil er dem jeg helt vil kunne spille. Også ældre selvfølgelig.
    Har hørt at CPU'en ikke er det vigtigste i dyret. Det er GPU'en… Så burde en i/ 3820 da entlig være ok, ikke.
    Så kommer vi til GPU kortet. Er det så OK eller er det for gamelt.. Det er jo kun 1 1-1/2 år gl. (Det kan nogen gange være en menneske generation i denne verden) :)
    Så sig mig lige. Er den ok at købe for ca. 4k.. Jeg kan vel altid senere upgradere til en vildere GPU kort


    Ville være rigtig glad med lidt info… Takker


    Vh Erik