Indlæg af Jacob

    Prøv engang at tænk på hans kone - Var det også bare et dobbeltspil ?..


    Kan jo også været tilfældet at han er blevet kidnappet af en terroristorganisation og de snart forlanger løsepenge. ( den forkerte mand at kidnappe lol )

    Egentlig er det jo faktisk skide smart - for hvis han har formået af formidle penge han har svindlet for videre i et mindre selvskab til hans snydeselvskab, og eventuelt oprettet et anpartselvskab eller noget i den dur i Abu Dhabi. . Så kan han sætte sig til rette og nyde livet for snydte penge.


    Der kan han søge politisk asyl, hvis han betaler nok penge. Det er jo en kendt realitet at flere forbrydere og svindlere fra flere lande har søgt asyl ( gemmer sig) i Abu Dhabi.


    nb. for der har endnu ikke været nogle kendte sager hvor Abu Bhubai har udleveret udlændinge :))

    "http://epn.dk/teknologi2/computer/article1530475.ece"


    "Lusk med amerikansk ph.d.-titel er blot en af mange mistænkelige omstændigheder ved den eftersøgte IT Factory-topchef, Stein Bagger."


    "Jeg havde egentlig ikke brug for at tage den MBA, men jeg opdagede, at jo større virksomheder og jo mere etableret erhvervsliv, jeg kom ind i, desto større krav stillede de til, at jeg kunne dokumentere min viden. Ikke fordi, det jeg lavede, ikke var i orden. Men for en ung fyr, der kommer ind og påstår, at han kan," sagde han da til seniorjournalisten Espen Bull. "


    "Også Stein Baggers oprettelse af selskabet Agios United SA har tilsyneladende vakt en del forvirring. Agios United SA er personligt ejer af Stein Bagger og står bag Stein Baggers ejerandel af IT Factory.


    Af IT Factorys regnskaber fremgår det i 2003 og 2004, at Agios United er fra Luxemborg. I 2005 og 2006 regnskaberne fremgår det pludselig, at selskabet hører hjemme på øen Nieu i det sydlige stillehav.


    For at undgå hvisken om skattely har Stein Bagger, ifølge Børsen, besluttet at flytte selskabet til Danmark. Men også åbenhed overfor pressen er en af grundene, forklarer han til Computerworld.


    "Medierne ville gerne følge med, og selvom de ikke har krav på det, valgte jeg at flytte selskabet til Danmark," siger Stein Bagger. "


    Prøv engang at læse hele artiklen - Det er faktisk spændende læsning, han er nu ganske snu ham Stein.

    Det kommer jo, som du forhåbenligt nok ved an på situationen - Roguen er nice til singletarget, ligeså er locken. Roguen måske en smule bedre - men det skulle gerne have jævnet sig ud efter Wotlk


    Giv mig samme gear som du har - garanteret i lvl 80 og jeg skal nok lave samme skade som dig om ikke andet mere. Det kommer an på om man kender sin char godt nok.


    Klart alle kan købe en char på ebay og tro at man er champen i alle sammenhæng - men raid lige MC, AQ20, AQ40, Naxx, GRULL, MAGGY, TK, MH,BT, SWP osv osv - så kan du også spille din karakter til perfektion. Og hvis ikke så er du sku et fjols der virkelig er sløv og ikke følger med på tasterne.


    Pre-tbc var locks ikke overpowered - de havde blot nogle egenskaber og nogle spellrotations som gjorde, hvis man spillede dem ordenligt, at man kunne give utrolig høj damage over time.


    Det samme gjorde sig gældent TBC - her indhentede mages samt druids/moonkin og rogues bare en HEL del.


    I Wotlk, har Blizzard i flere sammenhænge sagt at nu skulle de fleste dps klasses være nogenlunde på samme niveau.


    Så nej, jeg kan sku ikke poste dig et WWS med en lock der kører 4kDPS - men giv mig muligheden for at dinge 80 og equivelant gear som dig/eller vice versa også skal jeg nok give dig kamp til stregen og om ikke andet overhæle dig.


    Og jo i de store highend guilds kan de sagtens følge med - men tror tilgengæld godt at en Palla kan sparke fra sig med T7 ..

    Se det synes jeg er sygt - du risikere bare dit helbred og alt muligt for et spil ?..


    Men nogen går jo op i det mere end andre.. :))


    Er stadig ikke blevet 75 endnu :crazyeyes:

    Der tar du fejl, Demon speccet kan lave utroligt syg burst damage hvis du sætter det op rigtigt.


    Demon/Destro er jo som altid det favoritable raiding specc for locks fordi man ser syge crits og, hvis man spiller det ordenligt så kan du outdamage alle hvis i er på samme gearlevel.


    Affliction er jo mest til multitargets - men det er også utroligt godt til singletargets med masser af hp.


    Sådan stort set - kan du lave syg skade med alle specs hvis du spiller dem ordenligt. Og du kan lave mere skade end dine raidmembers hvis i er på samme level gearwise. Dette forudsager dog at du kender din char til perfektion. Og ikke bare smider hjernen ud og spammer bolts og dotter.


    Men vil da sige at destro speccet er blevet noget mere krævende fordi du skal have koordineret dit pets skade sammen med din immolate/conflagate sammen med din bolts - så du har mest mulig udnyttelse af haste-improovements.

    Hej Igen Jacob


    Nu har jeg vitterligt ledt alle de kendte og forholdsvis kendte sider på nettet efter det skide program.


    Det lader til at det ikke er muligt at åbne filerne med mindre man har iPoden tilsluttet til computeren.


    Tråden må gerne lukkes.

    Tak Jacob.


    Ja kan godt se det er meget teknisk - Tror bare jeg sletter billederne. Det er alt for kompliceret!


    De er ude i at lave en virtuel klon af mac softwaren, og snyde pc'en til at tro at iPODEN sidder til computeren..


    Det var ellers lidt ærgeligt..