Indlæg af NearBy?

    Jeg har kigget meget på den, men synes den 1GB ram er lidt i underkanten..


    Men glæder mig til at se hvordan den yder med en 1080 film og Streaming.. Jeg skal udelukkende bruge dem som Streaming og afspiller - så er lidt spændt ;)

    Verdens mest simple spørgsmål...
    De er udtørret - det kan du praktisk talt ikke undgå med blæk..
    Hvis du printer sort/hvid altid, skift til en slave laser... laser er pulver, dem kan du ryste og så er du videre.

    Hej folkens.


    Jeg vil meget gerne have et nyt lydkort som kører via USB, men har alle de forskellige stik mit nuværende kort har.


    Det skal kunne trække et Logitech Z-5500 på de 3 farvet jack stik, optisk osv :)


    Eneste grund til jeg vil skifte er så jeg nemmere kan skifte til headset når jeg spiller med venner :)
    Det er sku lidt besværligt at skulle ned under bordet for at skifte :)



    På forhånd tak!
    Mvh
    /NearBy?

    Det er to HELT forskellige setup's....


    Det ene er specielt bygget til computere og det de bruges til - plus de kører USB for lydkorts skyld.




    Cinemate er et tv orienteret sæt.. Køber du et Lifestyle lyder det også anderledes.

    Computer setup? Det kommer sikkert af manglende kraft på GPU.



    En god idé sæt din signatur som dit computer setup.. Det hjælper meget.

    Tror du ville komme længere med et "lille" hifi sæt. :/


    Bose og musik er ikke det fedeste med mindre det er klassisk - rock, Heavy Metal og dance dør hårdt på deres anlæg.

    Hvad er planen med højtalerne?


    Altså hvad skal de bruges til?


    Husk Cinemate er en af de lavere serier... og er beregnet til film... ikke musik..
    De er mere som et supplement til et fladskærms-tv (pga den manglende lyd kval)

    Så du har købt en 100% ny vare?
    Som ved levering er defekt (det kan du konstatere uden at åbne pakken) eller da du tager varen i brug og konstatere den er defekt?


    Defekt vare: Butikken betaler
    Retur vare: Du betaler
    Reklamation: De betaler, såfremt der er noget galt med varen. Ellers kan du blive opkrævet et behandlings gebyr(Kun få bruger denne, som f.eks Telia gør).



    Hvilket firma drejer det sig om og hvis du ikke er tryg ved dem, hvorfor har du så valgt dem?

    Vent lige en uge eller to...


    Nvidia har jo lige meldt at de sænker prisen på GTX770 som der sidder i den maskine.. Så det bare surt hvis der er 500 kr. mere og hente på det.

    Jeg er lidt samme sted..


    Sidder på en i7-920 .. Den udføre alle de opgaver jeg giver den 100% ....
    Jeg synes ikke der var nok i en opgradering til i7-4770/90k ...


    Så X99 bliver det nok, hvis ikke mine behov er ændret på det tidspunkt.. Selvom det er langt overkill... Men for satan hvor det kripler i fingerne for at få noget nyt at samle.. >_>


    Og god stil at give det til en kammerat!
    Jeg ville gerne, men laver nok bare min 920 til en arbejdshest

    Ved godt jeg har efterspurgt det før.


    Men jeg vil meget gerne se en windows 7 / 8 installation i disse test.
    For at se hvor hurtigt de udføre det. Det giver en reel idé om hvor meget man spare på at bruge det mere på USB nøglen.

    PSU er overkill meget..


    Og de 16gb ram burde være nok til det næste lange stykke tid.


    Sørg for at bestille nogle Corsair SP 120 Quiet edition i stedet for standard blæsere til H100 .. De larmer MEGET mindre.


    Hvilket kabinet?