Indlæg af christi@n

    Jeg har også prøvet at starte computeren helt uden RAM og reaktionen er den samme, men skulle der ikke gerne komme bip-lyde når man starter den uden RAM? Det kan vel pege på at det er bundkortet den er gal med.

    Har prøvet at tage batteriet ud, men det hjalp heller ikke. Nu skal jeg lige tænke over hvad jeg skal gøre nu for jeg har ingen anden CPU eller bundkort at teste med og det lader jo til at jeg har købt en PSU til ingen verdens nytte.

    Ja nu fik jeg det så testet systemet med en anden PSU og resultatet er desværre det samme. Lader til at de fleste mener at det var PSU'en det var galt med, men det lader jo nu til at det ikke er det. Kølerne spinner som sagt meget kort og så sker der ingenting.

    Hej


    Har pludselig fået et problem med at min computer ikke vil start. Når jeg prøver at tænde den så drejer PSU, CPU og GFX-køler rundt ca. et halvt sekund og derefter sker der ingenting. Der er ingen bip-lyde heller, hvad kan der være galt?

    Ok lader til problemet var rammene. Har skiftet og byttet lidt rundt med nogen Ram-stænger jeg havde liggende og nu vil skærmen vise noget. Rammene kom fra en pc som var brændt af så måske derfor nogen af dem er defekt nu.

    JEg tror noget af det har siddet dårligt fast...tog de 24pin og 8 pin 12volt ud og ind igen og nu vil den starte og kølerne de kører rundt.


    MEN....skærmen viser stadig intet...Hvad kan det skyldes at skærmen ikke viser noget? Den bruger bundkortets integreret graffikort.

    Hej


    Har lidt problemer med et nyt setup. Har anskaffet mig en 4670K i5 CPU samt et Asus Z87M-plus bundkort. Jeg har sat det i min pc og den kan også godt starte men skærmen vil ikke hvis noget? Den er bare sort og lyser orange. Jeg ved at CPU og bundkort ikke er defekt da jeg har set det i brug. Ligeledes ved jeg at skærmen virker og jeg bruger bundkortets onboard graffikkort. PSU'en er en ny Corsair CX750.



    Før kørte CPU-køler og en køler i kabinet rundt men det gør de ikke mere. Hvad kan der være galt?

    Der kommer lys fra grafikkortet og køleren på kortet bevæger sig også. Men derfor kan det måske alligevel være defekt?


    -Har ikke mulighed for at teste komponenter i en anden computer da jeg kun har en anden meget gammel stationær
    -Har heller ikke et andet graffikkort jeg kan teste med
    -Synes ikke jeg kan høre nogen beep-lyde nej, men bundkortet lyser både rødt, orange og grønt på engang.

    For et par uger siden begyndte det at lugte brændt fra min computer og lidt efter sagde det bang og så ville computeren ikke starte igen. Så jeg gik derfor udfra at min PSU var brændt sammen. Så jeg købte en ny Corsair 750W PSU og satte den i computeren og forbandt de enkelte komponenter med strømkabler.


    Nu kan computeren starte og jeg kan se der er lys i grafikkortet og GFX-køleren kører også rundt, ligeledes gør CPU-køleren. Det lyser også fra bundkortet men skærmen er sort og lyser orange.


    Hvad kan problemet være? Måske er der mere som er brændt sammen?