Indlæg af Stone5609

    Søger en Samsung Monitor S32D850T strømforsyning på min monitor er i stykker

    Så hvis nogen har reservedele til sådan en Ellers rigtigt god Skærm

    Mvh Steen

    Hjælp Jeg var ved at lægge nogen billeder over på mit "DataTraveler 100 G3 på 32 Gb" Så lige pludselig var det blevet til et RAW filformat og nu kan jeg ikke komme ind at formatere det igen Til et windows Kan se og læse Hvad skal jeg gøre
    mv Stone

    Citeret fra "puma99dk|"




    Tjek da deres side BPM hvis du kan få yousee som tv udbyder over antennestikket så kan du os få Hiper ;)


    tja hvis jeg bare havde et antennestik så havde jeg bredbånd, men da den eneste linie jeg har ind er et telefon stik så må jeg nøjes...


    Ja det har jeg et antennestik med Yousee Og har ellers kun haft tv ud det ...... har inet på min kobber linje Fullrate med 20mbit /1Mbit


    Så dejligt der kom mulighed at få fra andre ind ja Yousee er jo TDC og det kender vi jo Ikk..... Så her den 25 april bestille jeg så en 100Mbit /25 Mbit Ved Hiper ............... Men der er problemer med kunne levere for Hiper på min adr. tænker det er Yousee der bare ikk vil lade dem give mig det fra Hiper Fordi jeg aldrig har modtager deres Bredbånd på Yousee kabel net ved mig Andre der har de sammen problemer med at få fra Hiper Tror det er for at gøre det surt for Hiper de kan ikk lide at vi heller ved modtage fra Hiper og så med de priser

    Kingston HyperX Predator M.2 SSD - 240GB
    Jeg er ved at købe sådan en HHD til mit nye bundkort ASUS Z170-A
    Hvordan får jeg det bedste ud af det på min pc


    er den i øvrigt Pengene vær


    Stone

    Hjælp det er ved gøre mig til vanvid På mange af min sider jeg besøger .............. lige når jeg kommer over på en side,så er den låst indtil det her kommer i en boks
    forneden


    Stop script er der noget jeg kan gøre her i IE11


    Mvh Steen

    Tak for dit input, ja har os haft med et Asus kort der var noget med usb'erne, men jo ellers kanon bundkort fra Asus, har snart haft nogen stykker af dem men det jeg kan lide ved det her fra ASRock, det er det med det kan slukke for 2 HHD fra et stik på bundkortet har ikk set det på andre ind fra ASRock

    Jeg skal til at købe nyt bundkort ........ har altid købt Asus , men nu har jeg opdaget det her ASRock Z97 Extreme6


    hvordan er ASRock i forhold til de næsten altid gode bundkort fra Asus


    Stone

    Hej vil lige fortælle om mit indtryk af den nye sokkel
    Har allerede kommet til at beskade nogen af forbinelser på bundkortet men
    fik rettet dem op.............. Men pas godt på når i sætter CPU i det


    Mvh Stone

    Har lige lidt spørgsmål inden det ryger til RMA problemet er med USB 3 bag på IQ panelet når jeg skal at installere, har sat mus og tastaturet til en af usb3 virker lige der hvor jeg skal trykke for at starte Dvd men når jeg så kommer til at vælge Dansk og tastatur og Kl virker det bare i det USB 3 men dem jeg har foran virker de er usb 3 sat på bundkortet så når installér og er færdig så virker de USB 3 men kun i USB 2 hastighed ,Har tidligere haft problem med NTVDM.EXE på det her på bunkort, er det noget virus det ntvdm som måske har sat sig i min bios


    Lidt gode råd inden jeg sender det tilbage og får at vide det fejler ikk noget, og så 500 kr ved kasse et

    "NTVDM.exe er holdt op med at fungere" får denne meddelelse hver gang jeg prøver at åbne et program som jeg lige har installeret på en Win 7 32 bit har en anden maskine med det samme på os en win7 32 bit , ingen problem der???? det er et Kalender prog. "Your Time 6.9.4 vers."

    Nå fik ikk svar på om den kunne lide at blive delt op skrev jeg forkert her inde første gang jeg bruger det her forum

    Hej skal til at installere min ny Samsung SSD840 pro vil lige høre om den har godt af at oprette to Partitioner et på 110 og så et på 140 det er en 256 GB altså et C og et D drev på den


    m.v.h. Steen