Indlæg af Qazzix

    hejsa.
    jeg skal til at opgradere mit vandkøling men så blev jeg i tvivl om min pumpe kunne trække det?


    det setup jeg har nu består af:
    1x HW-Labs Black Ice - GTS Lite 240
    1x HW-Labs Black Ice - GTS Lite 360
    1x XSPC RayStorm CPU - Intel
    2x
    EK - FC670 GTX - Acetal+Nickel med bagplade
    1x Alphacool Cape Corp Coolplex Pro 25 LT (måske den lidt mindre udgave skal lige se om der er plads når jeg for mit nye kabinet)
    jeg har også det vandkøling som der er på mit motherboard som er maximus v formula fra asus


    min pumpe er Swiftech MCP35X med stock top :9xo så er den pumpe kræftig nok til at kunne trække alt det her?
    :huh:



    //Qazzix

    okay tror jeg tager XFX ProSeries P1-850B-BEFX Black Edition Full Modular (Gold) (Sort)


    stiller lige et andet spørgesmål hvis jeg nu syntes at 2x7950 er lidt dyre hvad vil så være bedst


    1x Sapphire Radeon HD 7970 3GB (den hehøver ikke være sapphire) :9xo
    eller 2x Sapphire Radeon HD 7850 2GB (de behøver ikke være sapphire)




    and BTW :goodpost:

    hej står og skal til at ville lave en computer men er nu i tvivl om 850 watt vil kunne trække det?



    Thermaltake Level 10 GT (kabinet)


    Seagate Barracuda ST2000DM001 2 TB


    Samsung 840 Series MZ-7TD120 120 GB


    Intel Core i7 3770K 3.5Ghz Box CPU


    Corsair Vengeance 2x 8 GB (1866Mhz)
    ASUS Maximus V GENE
    2x Sapphire Radeon HD 7950 OC (11196-02-40G) Grafikkort



    jeg regner med at ville overclocke så meget jeg kan


    (med tiden ville jeg også gerne have vand på men det er lidt ude i fremtiden)


    jeg tænker på om en Antec High Current PRO 850 Watt ville kunne trække det ?? eller jeg skal op i en 1050 watts :9xo
    håber i kan hjælpe og på forhånd tak ;)

    det ved jeg ikke engang og det er også ligemeget da jeg om alle omstændigheder skal have ny computer spørgesmålet var bare hvilket grafikkort jeg skulle have i :D :9xo men da jeg nu ved at msi afterburner kan bruges på andet end msi kort kan jeg også begynde at se på andre :D


    hvilket 7970 kort vil i anbefale ? altså fra hvilken producent?

    jeg ved godt man ikke behøver vandkølling til at OC men jeg vidste ikke at man kunne bruge msi afterburner på hardware der ikke var fra msi (sådan lære man jo noget nyt vær dag :D)


    jeg har ikkke noget vandkøling i forvejen men har kørt med en computer der tit blev for varm i 4-5 år og nu gider jeg ikke det pis mere
    og kan man ikke overclocke mere når man har vandkølling da vand jo køller bedre end luft :thumbsup: ?(

    hej står og forhåbentligt at skulle til at bygge en gamer og derfor er jeg igang med at lave noget "research"
    og ville lige høre hvad i syntes ville være det bedste gamer grafikkort jeg regner med at skulle have fuld cover vandkøling på da jeg gerne ville se om jeg kunne lave lidt Overclocking
    jeg har omkring 3000kr ;)


    håber i kan hjælpe lidt :9xo
    bare lige for at sige det så er det bundkort jeg regner med at have i MSI Z77A-GD65 Gaming