Indlæg af Lillehamer

    Har et problem med opstart i Windows XP, efter den bliver tændt, og kommer til skrivebord, er der ingen problemer det går hurtigt, men vil jeg så prøve at starte et program, (ligemeget hvilket) så tager det ca 1-2 min, om at starte og efter det er der så ikke problemer mere, hvad kan det være?????


    Har ikke ret mange programmer på computeren, og Xp er næste nyindstaleret, er der et sted hvor jeg muligvis kan se hvor problemet ligger??? :)


    M.V.H Lillehamer.

    Ja, jeg brugte paragon eller hvad det nu hedder, det er et godt program, den kan famne klare sagerne, også så det er til at forstå, HDD SKAL IKKE BRUGES I MIN COMP, MEN OVRE VED EN KAMARAT,derfor skal den laves om til FAT 32, da den skal bruges til Windose 98 SE, derfor er det jo ikke en god ide at formatere min comp!!!!! (Tror i forstår)


    Men ellers tak allesammen Lillehamer. :tongue:

    Øhh, lige et sprøgsmål jeg har en Maxtor Hdd, som skal formateres for første gang (NY), men jeg skal bruge den til styresystem 98 SE, men har prøver at formatere på XP,men det er i NTFS Format, som ikke kan bruges til Windows 98, Hvordan pokker får jeg den til at formatere til FAT 32???? :camp:

    Jess, det er købt her hjemme, skærm billedet står bare og blinker lige inden den skal gå igang, har en anden computer der køre med Nvidia grafikkort Ti 4200, der er der ingen problemer, det er der bare træls at min egen computer der lige er lavet ikke kan køre spillet, den er ovenikøbet noget større....Såå???? :boxing:


    M.V.H Lillehamer.

    Lige et sprøgsmål til spillet underground, efter install så hopper den ud på skrivebordet igen hvorfor det???


    9800 Pro/3.0 P4 Nyeste driver catalyst, kan ikke forstå det, er der nogle der kan hjælpe (TAK)


    Lillehamer..

    Ved en helt ny instalition af computer, så er der vist noget med at XP kan overføre alle data, over på den anden computer vi har stående, hvordan er det nu man gør det, og hvad skal være gjort først før man kan gå igang, er det hurtigere end en helt ny instalition??????
    Indstalitionen skal overføres fra Gigabyte E7202/Asus P800P Deluxe, med Sata Hdd, Kan man uden vidrere bare gøre det med et net kabel?????


    Mange sprøgsmål, håber i kan hjælpe!!!!!


    M.V.H Lillehamer. 8o

    Hvor får man fat i den/eller en af de billigste internet forbindelser, det må godt være en lidt hurtig forbindelse, køre selv med en 56 K modem, ikke noget at råbe hurra for!!!!!!!! :rolleyes:


    Lillehamer.