Indlæg af Lillehamer

    Som overskriften siger, så købes der et bundkort af mærket Abit MAX 3 875/ eller Asus P4C800-E Deluxe 875, så hvis i har noget til at ligge så sig lige til, så kan det være vi finder ud af noget.
    M.V.H Lillehamer.

    Jeps, har godt nok kun en gammel version af Nero 5.5, men det virkede så tak for det, det der at åbne fra denne comp, der er ikke et sted hvor jeg syntes man kan slette DVD, men det kan være det er mig!!!


    M.V.H Lillehamer Tak skal i have. :dance:

    Hvad er det lige jeg gør galt her, har en Liteon DVD Brænder Model 401S(Med sidste nye fermware indstaleret) Det er 4.70 Gb plader, som jeg så har brændt lidt på engang imellem, men nu vil jeg så også godt kunne slette det hele igen, bruger det program som var med (MyDVD) men kan ikke slette det, har prøvet CloneCd den vil heller ikke, HVAD er det lige jeg gør galt her????
    Man skulle jo gerne kunne brænde ca: 1000 gange på sådan en plade..... :boxed:


    Håber der er nogle der har et svar på det.


    M.V.H Lillehamer.

    Hold kæft han ser godt ud, nåååå ikke mere om det Ha Ha,Hvordan er det lige at man vil være kvinde, der er sku da noget galt i toppen.....


    Lillehamer.

    Udemærket svar, det har jeg selvfølgelig prøvet så sker der nemlig ingenting, C/Windows eller noget i den stil, og trykker du så igen bliver den bare ved med det før omtalte, men se op WOLF har kommet med et forslag, har dog ikke afprøvet det endnu, men det skal prøves!!!!!


    M.V.H Lillehamer.

    Er der nogle der har forstand på Windows XP reperation fra CDèn, da jeg mangler nogle filer son ligger på Cdèn, filer fra SP1, jeg ligger så skiven i drevet og begynder min indstalation (Nyindstalastion) det går så også godt og menyen med (R) reperation dukker frem, så beslutter men sig for drevet (c) og den begynder med at repererer; nej det gør den ikke den vil have et Aminstrator kode, det er der slet ikke på maskinen, hvad er det lige at man så gør????


    M.V.H Lillehamer. 8o

    En jeg kender har et stort problem, han kan ikke starte XP op, heller ikke fra skiven, som jeg også syntes lyder lidt mærkeligt, han sigen den kommer med en fejl omkring den mangler nogle filer (confik sys system32) tror jeg nok det var, jeg tror den mangler noget til registreringsdatabasen, så den hænger op ikke vil opstarte, skal man virkelig til af lave en opstartediskette med fdisk på, for at få den til at køre, er der andre der har et forslag??????
    M.V.H lillehamer.

    Ja, vi har en del Hugo spil, som vi lige ville spille igen, da vi har fået børn på besøg, men kort efter opstart så springer den ud af spillet, ja enda flere forskellige spil, har 2 comp det sker på begge, hva`sker der her????
    Nogen der har et forslag????


    M.V.H Lilllehamer.

    Vi er nogle gutter, som er samlet 2 gange årligt, hvor der rigtigt skal laves en god herre tur, og nu er det min tur igen igen, ja i læste rigtigt (IGEN), det er nemlig sådan at vi laver forskellige sports intresser, og den der taber skal angerer næste års herretur, men så er mit spørgsmål, har i nogle gode ideer som vi måske ikke har prøvet, jeg er lidt lost på det her tidspunkt!!!!!!!
    Kan nævne at vi har prøvet, indendørs fodbold,bowling,badminton,golf,crocket,put & take.


    Kom frem med nogle ideer, så vil jeg blive glad!!!! :]


    M.V.H Lillehamer.