Indlæg af Dyhrman

    Jeg takker - jeg satser på dit setup med GTX 760 :)
    Lige en enkelt ting - jeg vil gerne have muligheden for trådløst net, hvordan gør jeg det smartest? Trådløst netkort eller sådan en usb dims? Evt. link hertil :)

    Det lyder umiddelbart fornuftigt, hvad er forskellen på de to graffikkort? Og hvilket mærke skal det hvis, hvis det er? (jeg fatter hat af at der er flere forskellige fabrikanter med samme modelbetegnelse) - derudover vil jeg nok også have smidt en alm. 1 TB HDD i, det er der vel heller ikke noget problem i? :)

    Kabinettet er rigtig godt, men det kan fås billigere - omkring 750,- afhængig af farven.


    Skærmen er jeg noget lunken overfor. Den har godt nok HDMI, men det medfølgende kabel er VGA. Det er altså fra midten af 1980erne... Og så kan den ikke justeres i højden, men det er sådan noget man måske godt kan spare væk hvis det skal være (men så sørg på anden vis for at skærmen står højt nok).


    Cool, så vil jeg have bestilt kabinettet og et par ekstra kølere, i hvert fald :)


    Mht. skærmen kan jeg godt se hvad du mener, jeg vil prøve at læse lidt op på det, hvad med responstiden, er det ok?

    Hej!
    Ved at emnet er oppe ofte, jeg har endda selv spurgt til det for et halvt års tid siden, der kom jeg dog aldrig igang - sagen er at min "fantastiske" (host) HP bærbare valgte at gå død her i weekenden - så nu skal det være - jeg skal have bygget mig en ordentlig computer som kan køre lidt af hvert - budgettet hedder som udgangspunkt 6 - 7000, kan muligvis strækkes lidt hvis at argumentationen for det er i orden - og omkring 1500 for en skærm.


    Jeg har fundet mig et kabinet http://www.computersalg.dk/produkt/537881?varenummer=537881 - jeg har læst en test med det, og det virker umiddelbart ok.


    Dernæst skal jeg have fundet en skærm - jeg har kig på denne http://www.elgiganten.dk/produ…-skarm-syncmaster-24b300h - er den ok?


    Håber at I kan hjælpe mig endnu engang! :)

    Du skal vel ikke ud i noget overclock?

    Hmm, pas, jeg ved knap nok hvad det er - noget med at CPU'en skal yde mere, ikke? Men hvorfor?



    Færdigt samlet, men noget bedre.. : http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcs…2&type=pcsystem


    Samle selv, og endnu bedre.. : Skal du samle ny gamer maskine? - Her er en i prisklassen fra 4600kr. til 5700Kr., kan nok ikke bliver hurtigere til prisen, hvis det stadigt skal være kvalitet

    Mange tak, det var et par gode bud. Jeg har også hørt at Shark Gaming har vildt dårlig kundeservice, så der var jo også yderligere at fordel at købe førstnævnte - nok et svært spørgsmål, men hvor stor forskel er der på de to, ydelses- og kvalitetsmæssigt ?

    4-5 år er meget optimistisk. Den bliver godt forældet på det tidspunkt uanset hvor meget du bruger i dag. Køb hellere 1 niveau under top komponenter og skift hyppigere.
    Med "kun" 5-6k kommer du desværre ikke så langt.


    Har du en der kan hjælpe dig med at samle?

    Okay, det var lidt det svar jeg regnede med :9xo Jeg kan sagtens spendere noget mere, men jeg føler ikke rigtig at jeg har behov for det, da jeg ikke spiller vildt meget pc, det er sådan lidt i perioder. Men går jeg glip af meget for et par tusind ekstra, kan jeg da godt finde på det.


    Ja, jeg har en der kan hjælpe med at samle, hvis det bliver nødvendigt..

    Hej!


    Det er efterhånden meget længe siden jeg har kunnet følge med på spillefronten, så jeg skal have fundet mig en ny pc, som hovedsageligt skal bruges til spil.


    Jeg har kig på denne: http://www.sharkgaming.dk/value-extreme.html - men jeg har fået at vide af flere, at det bedre kan svare sig at samle en pc selv (hvilket jeg aldrig har prøvet før) - altså at jeg kan købe bedre, større og hurtigere stumper for det samme penge - passer det? Det vigtigste for mig, er at den kan trække ALT, de næste 4 - 5 år, hvis det er muligt.


    Jeg vil helst ikke bruge mere en 5 - 6000 på projektet.


    Håber I kan hjælpe mig den rigtige retning - det skal lige siges at jeg INTET ved om hardware, jeg har aldrig gået rigtigt op i det..