Indlæg af c-k

    Jeg har selv en Zepto 3415, de bliver vist godt nok ikke solgt mere, men kan du finde en brugt (evt min *hint, hint*) så ville den opfylde din krav også med prisen.


    Det er dog blot en 15,4" men hvis du vil op i en 17" så køb en stationær den er sku lige så slæb bar :)

    Fik en komplet maskine i løse dele ind af døren tidligere idag, og fik den så samlet hertil aften.


    Med det samme jeg prøver at starte maskinen er der problemer, den starter fint men 3 røde dioder lyser på grafikkortet, og der kommer intet billede på skærmen, så vælger at slukke for den igen.


    Efter så at havde kigget lidt rundt på nettet fandt jeg ud af det muligvis var fordi det fik for lidt strøm, så har jeg ellers prøvet at sætte et ekstra stik i, men det samme skete igen. 3 røde dioder og intet billede.


    Efter at havde kigget lidt mere rundt på nettet, prøvede jeg at starte maskinen igen, men nu vil den slet ikke starte op, ikke så meget som 1sek.


    Har aldrig selv været ude for et ligende problem så er sgu lidt lost, håber nogen kan hjælpe :)


    Hardware:


    2x2GB Corsair XMS2
    160gb seagate sataII
    Core2Duo 8500
    Radeon 4870 512MB
    Corsair TX 750W PSU
    ASUS P5K Pro

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Buro
    ER den brugt ??? og hva mener du med styresystem ????


    ca pris???


    Ja, som jeg skrev er den brugt, men ikke meget og er derfor i perfekt stand.


    Med styresystem mente jeg der IKKE medfølge noget orginalt windows vista/xp


    Tjaa, vi kunne jo starte med 3500,-

    Sælger en Zepto 3415W, i super god stand, ingen ridser i skærmen eller plastiken.


    Den er vist nok købt engang i januar, men er ikke helt sikker(sider på arbejdet, men finder en kvitering imorgen) og har stort set ikke været i brug siden købet.


    Lidt specs:


    Model: 3415W
    Skærm: 15.4"
    CPU: Core2Duo T7500 2,2GHZ
    RAM: 2X2GB paire
    GFX: 8600GTM 512MB
    HDD: 120GB


    Lader samt tilbehør følger med, hvis budet er ordenligt smider jeg en sprit ny taske med til en værdig af 400kr :)


    Der medfølge dog officielt ikke noget styresystem med i prisen.


    Byd løs!


    slå til pris 4500pp

    Rammene er bare nogen mere eller mindre tilfældige Geil ram de havde til en rimmelig pris på den side hvor jeg kiggede efter priserne. Har ingen planner om OC så betyder ikke det store for mig hvilke ram der sider i, bare prisen er iorden.

    Ja, skal ud og have en ny spand da den gamle er ved at være lidt sløv, MEN er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge af bundkort og grafikkort samt strømforsyning.


    Kravende er ret små, bare prisen holdes under de 7.000,- kr.


    Her er hvad jeg havde i tankerne:


    Ram: 4096 MB DDR-II PC6400 Black Dragon Kit 507,50
    GFX: Sapphire Radeon HD 4870 512MB DDR5 PCI-E 1.752,50
    Bundkort: ASUS P5Q-E Socket775 ATX 987,50
    CPU: CORE 2 DUO E8500 3.16GHZ SKT775 FSB1333 6MB 1.212,50
    PSU: Corsair TX Series 750 Watt Power Supply 782,50


    I må også meget gerne forslå noget kabinet samt cpu køling :)

    Hvem siger af nogen af de to firmaer overhovedet har patent på denne mus, det kan jo sagtens være en model der er blevet masse produceret i asien af et en ellers ukendt leverandør som så er blevet solgt videre til HP,ideazon og hvem der nu ellers er interesseret.


    Generelt er det sjælendt at de store firmaer selv bruger resourcer på at designe/udvikle tilbehør til deres maskiner, det er der jo massere af andre firmaer der gør sig i.

    Det første man skal vide er hvor stor er biografen?


    lille bio under 500 sæder
    mellem bio 500-1200 sæder
    stor bio over 1200 sæder


    Det er ihvertfald de 3 klasser jeg kan se JBL fører til biografer.


    Men mon ikke priserne starter ved en 500.000kr for en lille bio.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    lige netop chanti tænkte jeg også på og jo 3-5K er da ret billigt


    Kommer sku da helt an på hvad det er han vil købe, er det nogen forniklet blik ringe han snakker om er det da forholdsvis dyrt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    "40 mia. kroner, har maskinen kostet."
    Prøv at forestille jer hvilke nyttige ting man kunne bruge de penge til. Bl.a. velgørenhed? Med de penge kunne man måske havet hjulpet et fattigt u-land... Folk bruger så mange penge på meningsløse ting så som rumrejser. Prøv at overvej hvad man kunne havet brugt alle de penge til. Der sidder sultne AIDS-ramte børn i Afrika som måske kunne havet brugt de penge til noget fornuftigt... Jeg synes at det er for dumt. I stedet for at udvide vores "verden" som ve kender den, ved at foretage månerejser og alt det bullshit, så skulle vi måske prøve at få styr på Jorden først? :S


    Ja, vi burde faktisk tage et stort skridt tilbage i tiden og stoppe ALT udvikling! På denne måde kunne vi bruge alle vores resourcer på at hjælpe et tilbagestående folkfærd.


    Forskning og udvikling af samfundet er total primitivt! Samtidig er pengene LANGT fra nok, det har vist sig gang på gang, det kræver sku langt mere end bare penge.. Især når man lige tæller de 60% med som rødekors eller andre nødhjælps orginationer jo lige skal have med på vejen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja og nej.. man skal forudbestille spilelt for at være sikker på en plads i OB :D men self er der da flere der kommer ind uden at have forudbestilt det.


    Sjovt nok virkede registreringen af de gratis beta keys langt hurtigere end folk der har bestilt CE / normal pre-order, selv kunne jeg ikke registrere min CE Key, men kunne registrere min gratis key i første forsøg hmm..


    Hvad servere spiller folk på? Spiller selv på alarielle pt. Highelf Swordmaster.

    Så vidt jeg har hørt vil den nyeste IPv6 kunne spore helt præcis hvor du sider, om du så sider på trådløst net i s-toget til hillerød eller hjemme i boligen, og vil muligvis fortælle meget mere end bare hvor du sider da den kan indholde langt mere information end den nuværende.. Dette er dog ikke noget jeg kan bekræfte men så vidt jeg har hørt forskellige steder er det endnu et skridt mod et overvågnings samfund ;)


    I IPv4 kan man blot se hvad central du sider på, og udbyderen kan selfølgelig oplyse om din adresse da de kan se hvor de har tildelt IP-adressen til.