Indlæg af Incrazy

    Lækkert indlæg


    Grunden til at jeg ikke nævner skærm eller plads, er at jeg ikke rigtigt forventer mig noget specielt. Altså om det er 15'' eller 17'' betyder ikke noget, alt der er vigtigt er at den nemt vil kunne trække diverse animations programmer.



    Vi har stadig ikke fået information om hvad de hedder, ved at vores første projekt er i flash, hvilket vidst er noget alle pc'er vil kunne trække.

    Håber jeg kan få en form for hjælp her inde da jeg er ret lost, og på uddannelses stedet gav de nogle syge budget råd til hvor dyr en bærbar man skulle ud og købe.


    Jeg skal læse 1 år på Medialogy (måske læser jeg den færdig, men afhænger af hvordan min optagelses prøve på medicin kommer til at gå næste år) Missede medicin til MMI prøven med 2 point, så regner stærkt med at komme ind næste år. Hvorfor denne bærbar primært vil være til i år


    Problemet er netop ovenstående, da jeg syntes at give 10-15k som de mente var must for en bærbar til diverse animations programmer, virker som et voldsomt overkill til hvad man må forvente kun bliver 1 års brug.


    Dog står jeg i den situation at jeg alligevel havde en stationær på hånden (køb af ny) til ca 7k, hvorfor jeg så kom til at tænke om man evt kunne slå det sammen? jeg hader bærbar, og ville allerhelst helt undgå at købe en. Men ser desværre ikke ud til at man kan komme igennem 1 år på Medialogy uden, og den jeg har er like 5 år gammel + jeg har en 3 år gammel notebook. Regner ikke med at de kan trække noget som helst mere :(


    Hvad vil folk forslå? Hvis man skal slå det sammen, er mine personlige krav at den kan trække nyere spil med god grafik + at man kan køre med 3 skærme + Tv (2 skærme kan gå an, men 3 ville være nuts).


    Samt obv at den kan trække diverse nyere animations programmer, som man kunne tænkes at skulle arbejde med.


    Jeg ved desværre ikke endnu hvilken programmer der er tale om, da vi kun har haft kort intro i dag. Men hvis det er nødvendigt før nogen kan komme med bud, opdateres tråden så snart jeg har fået svar på hvilken programmer vi skal arbejde med.


    På forhånd mange mange tak for alt hjælp der måtte komme!