Indlæg af Freak13

    Jeg søger et GIGABYTE GeForce RTX 2080 Ti AORUS Xtreme - 11GB GDDR6 RAM - Grafikkort. Jeg vil prøve noget SLI.

    Jeg tænker omkring 4000,- gerne omkring Kolding eller Aabenraa området. Skal være fra ikke-ryger hjem, og max. 1-2 år gammelt. skal fungere upåklageligt.

    hva jeg ved køre Waoo kun static ip som stadig, men din router ska være offline/disconnected i mindst 45mins enden den får ny ip.


    Har lige talt med dem. Den skal være slukket i 1 døgn før den giver en ny ifølge supporten manden. Han mener også, at når jeg godt kan få adgang til FTP delen på min NAS, så skal det andet også virke.

    Den FTP server du kan lave, er det på din PC eller NAS'en?


    Et er jo du skal forwarde de rigtige porte, men hvis det fx er FTP server du prøver at lave, så skal det først aktiveres i NAS'en.


    Jeg har prøvet at lave en FTP på både min gamle bærbar, også selvfølgelig den indbygget i NAS. Men stadigvæk problemer.
    Jeg giver et kald til Waoo i dag, og prøver at få dem til at give en ny IP, eller en fast IP (selvom jeg er sikker på at den er fast nu)

    Altså Waoo samler jo flere IP'er under samme adresse.. Det betyder at både dig og din nabo (og alle på gaden) sidder med samme IP. Derfor kan du ikke logge ind.


    Den officielle løsning er at købe fast IP ved SydEnergi(Waoo).


    Du skal se det som om at Waoo (SydEnergi) samler hele gadens netværk under samme router og derfor har du ikke din egen WAN-IP. Derfor kan du åbne så mange porte du vil, og du kan prøve med så mange forskellige routere, men du får aldrig adgang.


    Jeg kan fint lave en FTP server med min IP,hvor folk kan connecte til den uden problemer. Burde det så ikke også være muligt, at tilgå min Synology DS212+ udefra?


    Derudover er det Tre-For der står for det i Kolding området.

    Hej allesammen.




    Mine løg er ved at være lange, efter jeg har kæmpet med, at få adgang via internettet til min NAS server fra Synology.




    Jeg har fulgt Synology guide via deres manual uden held.




    Jeg har prøvet det meste, men jeg får bare en timeout, når jeg prøver at komme ind via min IP http://87.104.xxx.xxx:5000




    Jeg har så læst mig frem til at port 5000 nok er spærret. Fair nok, jeg
    får lavet min port om til 8000. Men stadigvæk uden held. Har prøvet at
    connecte via min computer, som er på fiberlinjen, og på en anden linje,
    som er udenfor netværket. Stadigvæk ingen respons.




    Jeg har derfor en ide om, at det er Waoos router IGW-2000 som er
    problemet. Jeg har prøvet at port fowarde alle porte fra 1-65000.
    Stadigvæk ingen respons.




    Er der nogle som har haft lign. problemer eller kan hjælpe mig?




    Vh.


    Freak13