Indlæg af Fence

    Alternativt kan jeg anbefale OCZ's Vertex 4 Jeg har selv en i min bærbare, og den er rigtigt hurtig.


    Den ligger i en lille 900krone på komplett, så prismæssigt er den et hak højere end samsung's, dog er den oplyste performance også tilsvarende en tand højere.


    Kan klart anbefale en SSD, det puster nyt liv i selv den sløveste pc.


    Fence

    Jeg takker mange gange for den gode tone og de informative indlæg. Processoren har jeg selv overvejet at skifte ud med 8120 efter jeg nærlæste specs for begge produkter.


    Særligt tak til Ebo for at påpege det med de kommende Nvidea chips typer, for hvor meget jeg end ville smide formuer i denne pc, så må jeg nok indrømme at jeg ret simpelt ikke har +2000 til et grafikkort på stående fod.


    Min plan var lidt med Zotac kortet at lade det leve så længe det kunne, og så spare sammen til to Geforce kort i SLI.
    specielt nu også fordi de spil jeg spiller ikke er så Heavy-load igen =).


    Med Zotac kortet følte jeg bare at man fik meget kort for de beskedne penge, specielt når man ser på ydelse/pris i mellemklassen =)


    Endnu engang tak alle sammen, denne debat har bragt mig videre.


    Fence

    Hej Folkens!


    Jeg skal bruge en ordentlig gamingcomputer, da jeg er blevet træt af min imac27 og ønsker noget med mere saft og kraft. Jeg er gammel overclockker, og elsker den slags, derfor faldt mine øjne straks på AMD's 8 kernede Buldozer serie.


    Det der er mit spørgsmål er følgende:


    Jeg gamer meget Wow, Starcraft 2, Diablo III, HL II og sådan derudaf, og jeg er interesseret i en pc der uden de store opgraderinger kan klare et par år i manegen. Jeg så selvfølgelig helst at det var muligt at køre ultra grafik og fuld 1080 opløsning.


    Jeg er kommet frem til følgende setup:



    PSU:
    Cooler Master GX Lite 600W PSU


    CPU:


    AMD FX-8150 8-Core Processor


    Mobo:


    Gigabyte GA-970A-UD3, Socket-AM3+



    Ram:


    Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9



    Grafikkort


    ZOTAC GeForce GTX 560 SE 1GB PhysX CUDA


    Harddiske:


    OCZ SSD Vertex 3 Series 2.5" 120GB (main)


    Seagate Barracuda® Green 2TB (Lager)


    Ville denne setup levere den slags preformance jeg leder efter?


    Jeg er lige kommet tilbage til branchen efter flere års fravær, så i må bære over med min eventuelle uvidenhed.


    Hilsen Fence