Indlæg af xaizor

    Jeg har med stor sandsynlighed denne her PSU:
    http://topdata.dk/product.asp?product=5284


    ved ikke lige om det er den du snakker om ?


    Jeg er desværre ikke den største ørn til opdateringer af software ( har dog altid sørget for grafik og andet) har du nogen gode råd til chip opdateringer for en som ikke er så meget inde i det ?


    og ja som doitttt snakkede om er det også meget spøjst det kun er min det sker for ud af 8 mand..

    Hej


    Undskylder lige for manglene specs : )



    Intel Core I7 860 2.8 GHz (64 bit, windows 7)


    (67, 70, 67 & 68 grader max
    41, 42, 43 & 39 grader min)


    Radeon HD 5850


    (39-71 grader)


    4 gb Ram


    Realtek PCIe GBE Family Controller (netværks kort)


    Ved ikke lige om der er mere som ville være nyttigt ?


    Og ja det er meget mærkeligt at det kun sker her hvor jeg er til LAN, og ja det er kun et sted jeg har været med den, har aldrig oplevet det når den er hjemme hos mig selv endnu, det sker i spil såsom: Heroes of Newerth, Left for dead 2, Starcraft 2 kan ikke lige helt huske hvad de andre spil var som det skete for sidste gang.


    Og nej jeg bruger ikke samme netværkskabel som sidste gang (fra computer til hub, men derimod er det samme kabel fra router til hub, ved ikke om dette skulle gøre noget ?)


    ang. temp, så bruger jeg den for det meste kun enten til at se film på, eller spille WoW, SC2 eller Total war spil... har aldrig rigtig gang i mange ting ad gangen.

    Computer crash ved LAN
    Hej Alle


    Mit problem lyder på at min computer vælger at gå ned (som om relæet går) hvorpå den starter op igen efter et par sekunder, dette sker kun når jeg er til LAN, og når jeg er i spil med 4 eller flere, der er ingen ting ved browsing etc. heller ikke når jeg er hjemme, der virker den upåklageligt.


    Mine temperature er helt fine, har også prøvet at tjekke for løst hardware, samt driver opdateringer


    mvh


    Xaizor