Indlæg af Darkmysto


    Det er godt at den virker nu :) :clap:

    Hvis det ikke hjælper med Grafikkort eller Ram, så ville jeg prøve med reset bios som Fragman også skriver.(hvis du ikke ved hvordan, så tag det lille batteri ud som sidder på dit MB, sæt det tilbage efter 10-30sec.) HUSK!! Ikke at have en finger på både plus og minus på samme tid!


    Men, som du skriver, den genstarter og uden at sige en lyd fra sig, det lyder underligt, er du sikker på at speaker er sat til?(den som er inde i dit kabinet)


    Når man skal finde fejl, er det Meget vigtigt at kunne høre bib/hvor mange der kommer fra sin PC.


    Tag evt. og lig den på dit bord uden at lukke dit kabinet og sæt kun Ram og Grafikkort i og kun ledning fra PSU til dit MB og Grafikkort og højtaler til.


    Derefter sæt kun din HDD på og derefter DvD drev på, men, kun hvis du kan få noget frem på din skærm.


    Hvis der endnu ikke er noget på din skærm/starte normal op til Bios, så ville jeg prøve en anden CPU og derefter er der jo kun et andet MB tilbage.

    Hej.
    Jeg ville vælge ASUS GTX670-DC2T-2GD5. Jeg har engang haft Gigabyte som grafik, men, jeg synes nu at Asus er så meget bedre i kvalitet.
    Ang. dit valg af Ram, jeg ville vælge 16Gb, dit MB kan gå op til 16Gb og hvorfor ikke Max det ud, da du bygger en helt ny? og jeg ville vælge Corsair Vengeance Ram eller andre af deres gode Ram.


    Du kan evt. se dem her http://www.proshop.dk/RAM.htm


    Jeg har altid brugt Kingston Ram førhen, men, da jeg skulle lave en ny gamer til mig selv, valgte jeg Corsair fordi jeg ville prøve dem og jeg kan godt anbefale Ram fra dem.


    Ang. dit valg af cooler, den ville jeg nu ikke vælge, jeg havde en Scythe Shuriken til min AMD Phenom II X6 1090T og den holdt bare op med at virke fra den ene dag til den anden. (normalt kan man høre på sin cooler at den kører dårligt og skal snart skiftes.)


    Jeg har prøvet mange siden og Artic Cooling kan jeg heller ikke anbefale, det har jeg kun haft dårlig erfaring med.
    Der er ikke nogen special cooler som jeg kan anbefale, lige nu bruger jeg en fra AMD og den virker bedre ind de andre jeg har prøvet.
    Jeg har selv set på CORSAIR H100 til at blive min næste, men, jeg bruger jo også AMD lige nu ;)


    Ang. Artic mærket, de kan være meget lydløs, men, som sagt, jeg har ikke haft god erfaring med dem.


    Jeg håber og ønsker dig held og lykke med at bygge den PC :9xo

    Hej igen og mange tak for endnu flere svar :)


    Dopess, mange tak for det link, det var godt at se :)


    RTM, tak for link til det med Intel :) Ang. hvilken notebook, det er den her "lille" baby http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-G75VW-T1107V-2328125.html


    Jeg har meget meget længe ville have en som jeg kunne spille på osv. og den der kan man gøre det hele på :)


    Maverick, tak for link til Samsung, men, efter at have undersøgt lidt mere om den SSD fra dem, ville jeg aldrig vælge den og her er hvorfor.
    For det første, skriver de Maks. driftstemperatur 60 °C, hvor at OCZ kan gå op til 70 °C. Da det er til en notebook og at jeg skal også spille på den, ved jeg at der vil blive varmt.
    For det andet, giver de kun 3 års garanti, hvor at både Intel og OCZ giver 5års.
    For det tredje, er der det med hastighed, OZC lover Random Read 90K IOPS og Random Write 85K IOPS, hvor at Samsung er Random Read 80K IOPS og Random Write 30K IOPS.
    Jeg er klar over at Samsung giver 20Mb mere i hastighed på Sequential Write Speed, men, det tror jeg at jeg kan leve med hvis jeg skulle købe en OCZ.


    Igen, tak for alle jeres svar og jeg er Meget glad for dem alle :thumbsup:
    Jeg tror at det bliver til en OCZ, måske køber jeg en Intel som kan være min backup, hvis der skulle gå noget galt :P

    Først, tak for alle svar :)

    de er 2 rigtig gode diske. det er helt sikkert. intel's koster mere. men der er også en god grund til det. da intel har brugt vildt mange penge på at sikre at deres diske ogås er af den bedste kvalitet.

    Det vil sige at du mener at Intel er den bedste?


    Jeg har søgt på google og læst lidt her http://www.guru3d.com/article/ocz-vertex-4-ssd-review/1 der er Intel 520 også med i test.


    Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal vælge, det er sq ikke nemt når man vil have den bedste.