Indlæg af Harrington

    Min HTC M8 kører nu normalt igen dog med "S-off" og bootloader unlocked men ellers ser alt normalt ud og den er hurtig som aldrig før.


    her er en beskrivelse jeg skrev til fyren efter det hele løste sig, den er dog på engelsk så i må igang med translate hvis i ikke forstår den.


    GOD DAG TIL ALLE! mit humør kan ikke bringes ned denne weekend! :9xo


    I flashed The twrp with fastboot commands from my pc. I Then bought a 8gb sd Card for The phone. Put a Android revolution HD Rom on The Card. Put it in The phone and opened twrp on The phone. Flashed The Rom through twrp and starter up The phone with a stock Android looking Rom i suppose.. then Wi-Fi and The faster booting Thing didn't Work and The phone was slow and drained battery within 5 hours. I Then downloaded an app called "sunshine' which turned off The s-on to s-off (cost was 25 dollars for that btw) then i got an firmware.zip which matched my Android 4.4.4 kitkat Rom. I flashed The firmware with fastboot commands and ruu commands and No data or settings was lost During this last flash.. after that i used a 2month Old backup and that was it. My phone is now looking stock and running smooooooth with long battery Life and fast performance! Looking in The software Information on The phone it all looks like running stock on everything. My bootloader is still unlocked and The s is still s-off.. that i Can Live with.. as long as No major security risk is a problem. Took almost a whole week for me but it worked afterall

    Tror den her kan hjælpe ;)



    det kabel han benytter har jeg ikke og hans telefon kan jo også tændes.


    kan man nemt få sådan et kabel til min og hvis jeg gør hvordan ved jeg hvad jeg skal gøre og hvilken
    jeg skal vælge? Syntes det er som om at meget af dette er paratviden for mange andre men jeg aner
    ikke hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg gør det :huh:

    har du ikke prøvet den knapper du omtaler


    jeg har nogle begrænset muligheder. Nogle af dem er "install" "wipe" "backup" "restore" "mount"
    "settings" "advanced" "reboot"


    har du ikke prøvet den knapper du omtaler


    jeg har nogle begrænset muligheder. Nogle af dem er "install" "wipe" "backup" "restore" "mount"
    "settings" "advanced" "reboot"


    Vælger jeg nogle af de øverste så skal jeg vælge en fil eller en anden funktion og som sagt så aner jeg ikke hvad jeg laver så jeg betaler mig gerne fra det ved at en anden der har forstand på det kan hjælpe mig

    Ja, men den løber vel tør for strøm, og så kan du starte forfra?


    Se også denne


    https://www.youtube.com/watch?v=I7REVCquUKY


    jeg har forsøgt og bruge knapperne som dit link beskriver men jeg bliver ledt til noget "teamwin" hvor
    jeg har nogle begrænset muligheder. Nogle af dem er "install" "wipe" "backup" "restore" "mount"
    "settings" "advanced" "reboot"


    Ved ikke om en virus eller lign. kan have gjort noget ved min telefon men jeg kan ikke få den til at
    starte på på normalvis på nogen måde. Der mangler et indgreb som jeg ikke aner en dyt om! :( ..


    Del gerne dette opslag! :rules:

    Min HTC One M8 ville ikke tage imod ladning i nat og imorges prøvede jeg at få den startet op men den skrev noget med "No OS Installed, want to reboot anyway?" så jeg har siden imorges søgt og søgt efter en løsning men dog uden held eller også gør jeg noget galt da det er for teknisk til mig.


    jeg er på ingen måde en haj til android eller det der ADB nogle skriver om man kan gøre.


    jeg har forsøgt mig med et program der hedder HTC-All-In-One-Toolkit og forsøgt at ligge en fil jeg har der hedder 3.28.401.6.zip over på den med det program men tror ikke min telefon kan få ordentlig USB-Forbindelse til min computer for hver gang jeg prøver at gøre som nogle beskriver i forummer så skriver "prompt" noget med at batch-fil eller kommando ikke kan genkendes eller noget??.


    prompt kommando "adb devices" eller "fastboot devices" virker heller ikke...


    der udloves gerne en dusør til den der kan guide mig til at få min telefon til at virke? (gerne som standart og ikke alt det der ROM og RUU og FLASH?) min telefon skal gerne være som da jeg købte den.


    Nogen der kan guide eller fixe den for mig i nordjylland? skriv til 51 89 79 38 for seriøs henvendelse eller skriv et svar til dette opslag

    Hej!


    jeg har købt en HTC one M8 i foråret og den har været lækker fra day one til ... næsten nu.. jeg bevægede mig endelig ud på root og andre ROM da en kammerat fortalte mig om det. Han fortalte om bedre ydelse, flere features og LÆNGERE batteri levetid.. alt sammen lækkert i mine øre og selve root processen var nem. jeg googlede mig til ViperOneM8-ROM'en og fik den flashet på telefonen.


    nu er det løbet helt løbsk for min telefon slukker af sig selv uden af være varm eller have lav strøm og den sluger mere end dobbelt så meget strøm som før root i løbet af en hverdag. jeg har gjort en masse og har nu


    android version 4.4.3


    htc sense version 6.0


    softwarenummer 2.22.401.4


    min telefon er rigtig langsom om at genstarte og det skal den ofte da navigationsbaren i bunden til at "gå tilbage" eller "gå til home" forsvinder..


    jeg vil bare have min guldfarvede HTC M8 tilbage som den var før alt det her root helvede ødelagde min telefon... kan det lade sig gøre og er der eventuelt en der kan guide mig gennem det?


    Jeg har fundet frem til et "CID" nummer som jeg måske tror skal bruges? HTC-Y13?



    enhver hjælp vil være værdsat af en desperat iphone>android konventeret bruger :9xo


    PÅ FORHÅND TAK :clap:

    Hej tweakers!
    Jeg er på udkig efter et x58 socket 1366 bundkort som sælges!.
    Helst ikke et der har været brugt til helt Extremt vilde overclocks (dog godt på grafikkort)


    Cpu haves så det er ikke nødvendigt medmindre der er en bedre én end i7 920 som sælges med billigt :-)
    Håber på at høre fra nogen af jer da der ikke kan købes et nyt længere :-(

    Hej tweakers!
    Jeg er på udkig efter et x58 socket 1366 bundkort som sælges!.
    Helst ikke et der har været brugt til helt Extremt vilde overclocks (dog godt på grafikkort)


    Cpu haves så det er ikke nødvendigt medmindre der er en bedre én end i7 920 som sælges med billigt :-)
    Håber på at høre fra nogen af jer da der ikke kan købes et nyt længere :-(

    http://handbrake.fr/downloads.php


    Mener at den kan bruges ;)



    Forsøgte mig med programmet men det endte med at skalere mine blu-ray film ned til 640x321 formatter men fandt så ud af at alle mine film der var .mp4 kunne streames til ATV3 uden problemer og enda i 1080p 60Hz :-D ..



    Troede også man kunne streame på anden vis til den ATV3 uden at iTunes skulle køre og være åbent på computeren men det kan man så ikke?? eller er der en metode hvorpå man kan share sit iTunes Bibliotek fra en NAS? :-).

    Hejsa Tweakers!


    Jeg har fået en Apple TV 3 medieboks og har nogle film på computeren som ikke ligger i iTunes.
    Er det muligt med software at konventer disse film/filer (.avi, .mpeg4, .mov) til et iTunes format så jeg kan streame filmen op på tv'et gennem ATV3? :-)


    Det er ikke jailbreaket og så vidt jeg ved er der ingen jailbreak endnu til 3'eren.


    På Forhånd tak :-D
    :rules:

    Gutter!


    Maskinen kører Windows 7 Ultimate 64bit på en 128GB ssd Corsair Force Series.


    Jeg har ikke lige mulighed for at tage screenshot men for at give en idé om hvordan det ser ud..



    hele bagrunden hvor billedet skulle være er bare sort. den farve kan dog ændres til en hvilken som helst anden farve efter eget valg men ikke billeder.. når man eksempelvis højreklikker på et billede og vælge "anvend som bagrund" reagere den slet ikke.. der sker intet.. heller ingen "fejl lyd" (den klassiske *DING!*).


    Jeg har forhørt mig lidt rundt og nogen mener at jeg mangler en fil i min user mappe eller en fil som skal aktiveres igen efter jeg flyttede usermappen til D:Drev. :- ) ?

    Hej Tweakers! :rules:


    Jeg har en del problemer og har kigget rundt på google efter nogle guides til at vælge skrivebordsbaggrund.


    Men uanset hvordan jeg prøver at indsætte det billede jeg nu vil sker der intet?? den vil kun vælge "Dækkende farver".


    Jeg har "rodet rundt" i Regedit (registreringsdatabasen) efter en løsning og prøvet nogle tips og tricks fra google men lige lidt har det hjulpet.. Jeg har fornylig flyttet min "User" mappe fra mit SSD drev over på min lagerdisk (D: drev) og ligesiden har det kokset. Jeg har prøvet at gendanne og flytte Usermappen tilbage igen uden held.


    Nogle der har en løsning eller et trick? :-)


    på forhånd tak.