Indlæg af Guge

    Hey:)

    Min computer vil ik gå på nettet:) ved ik hvorfor:) køre på trådløs internet via Jensen Scandinavia:) nå jeg går ind på jensen's program så siger den jeg køre på mit net.., men nede i hjørnet ved de to skærme siger den at der ikke er noget net:( der er et krys på de to skærme:( nå jeg går ind på den og kigger efter mit net, så siger den at (der er oprettet forbindelse med begrænset adgang:( der er noget pis.. Da det er min Gamer-pc..ønsker hjælp!!!! Hvad skal jeg gøre:) skal jeg købe et nyt Bundkort til den eller hvad kan jeg gøre..... :|

    Hey jeg ønsker et nyt Bundkort i min computer. Hvad skal jeg købe. Hvad skal jeg ik købe:) kan jeg bruge alle Bundkort i min computer:) nogen der kan hjælpe mig med at finde et:) køre windows Vista nu. Kan kun sætte 2 ram kort i;)

    Windows Vista:) 3gb ram. Harddisk på 3000gb :9xo Men ønsker 8gb til en god pris :baby: :T Det skal bruges til minecraft:) har snakket med en han siger jeg skal have 5gb+. Så skal jeg købe 4gb til 594kr.

    Hey jeg har bygget en Gamer-pc. Jeg skalbrugen den til at spille minecraft på;) er der nogen der kan hjælpe mig med hvor mange gb ram jeg skal købe til den:):) jeg ønsker nok så spillet ikke lager:)

    Heey jeg søger et ram kort. Det skal være på 4-6gb.. Det skal være 1x4 eller 1x5 eller 1x6gb ram kort :thumbsup: Nogen der kan hjælpe mig:) jeg ønsker en til en god pris:) har set en til 594 for 1x4gb

    Jeg har lige prøvet at skifte dem. Det der er problemet er at den ene af de stik man sætter ram-kort i, er i stykker. Så jeg køre på 2gb ram nu. Så jeg ønsker hjælp til at finde en 4gb ram-kort til en okay pris:)

    Den køre på windows vista.. Så den siger den kun køre på 1gb ram:) så ved ik lige hvordan jeg kan få den til at køre på det andet. Kan det være windows vista der er noget med eller kan det være fordi de 2 ram-kort ikke er samme mærke??:)

    Så det vil sige at se to kort der sider i er bare 2 ram-kort. Som jeg kan tage ud og bare putte nogen nye i:) hvis det er sådan. Er der så nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen nye. De skal være på 4gb+ ialt så de må godt være over de 4. Men de skal også være til en god pris

    Det der står på det andet kort ved siden af ram-kortet er.. Kington kvr 9905429-008.a02lf 4142098-0756591kvr800d2n6/2g assy in China (2) 1,8v, nogen der ved hvad det er. Det er ved siden af ram-kortet, så jeg kan ik sætte 2 ram-kort i:)