Indlæg af wiskar

    Ja men så lang tid kan jeg nok ikke vente :). Får snart solgt min gamle nemlig.


    Er godt nok lidt nysgerrig efter at vide hvor meget de sidste 0.??? fps har at sige. Kan da umuligt være noget man lægger mærke til sku jeg mene :)

    RTM. Ved du hvornår den udkommer, og hvad er der godt ved den? Og ja, har godt en lille fugl synge omkring det der med fps, men blev aldrig helt klog på hvad det gik ud på.


    Mange tak indtil videre med de flotte svar :). Endelig kom med flere input hvis i kender til nogle. Det det drejer sig om for mig er at kunne sende audio til min NAD forstærker totalt lossless uden komprimering (aka bit streaming)

    Hej allesammen


    Jeg er på udkig efter en ny HTPC til stuen som skal være baseret på et mini-ITX bundkort. Grunden til en ny er at den jeg har ikke kan bit streame.


    Jeg har 2 vigtige krav. Den skal kunne sende dolbyHD og DTS-HD MA til min forstærker 100% lossless. Intet skal dekodes eller noget før det når min forstærker. Det andet krav er selvfølgelig også full HD mht billede 1080p, men det plejer nu at komme af sig selv. Det er mest lyden jeg er lidt i tvivl om. Ser intet under bundkort specs omkring afspilning af dts-HD MA f.eks. Hvad skal der til for at min HTPC ikke dekoder det og bare sender det direkte til forstærkeren uden tab???


    Har tænkt mig at vælge denne chassis:


    http://www.streacom.com/products/fc8-fanless-chassis/


    Håber virkelig nogle kan hjælpe mig lidt på vej her. Tusind tak på forhånd