Indlæg af Wiruza


    I så fald kan du ændre blæserkurven (f.eks. med MSI Afterburner) så blæseren ikke kører helt så hurtigt. Kortet kan jo sagtens holde til at blive lidt varmere.

    Det vil jeg prøve. Anbefaler stadig kortet :) Der er virkelig fart over det lige ud af æsken.


    Edit! Nu har jeg oxo et komplet lydløst kort. så glem alt hvad jeg skrev om at det var hørebart :oops: Så længe blæserne holdes under 2500omdr. så er de lydløse og køler stadig godt.

    Den jeg har købt.
    Gigabyte GV-R795WF3-3GD
    har en åbenbart en speciel bios fra gigabyte. Kan ikke finde den nogen steder men den er god nok. 1000MHz på core og 1250MHz på ram (std) Og den yder kanont.
    Den er dog NOGET! hørbar ved belastning. Men bliver ikke en dag over 67 grader varm.
    Kan på det varmeste anbefale det hvis du vil have valuta for pengene.


    /Wiruza

    HAr lige selv købt denne PSU. Den er genial. Skal blot være klar over at når pcen tændes køre blæseren 100% og falder så til den passende belastning. Eneste jeg har at sætte finger på er at den dongle der fulgte med er kablet ikke monteret korrekt og kan ikke finde den usb nøgle du referere til. Kan blot anbefale den.


    /Wiruza

    Ganske fin og simpel guide, så kan det ikke siges meget mere enkelt.


    Jeg vil dog høre om i har oplevet at netop den Psu i har lavet systemet med ikke "slukker" når der via Windåse bliver bedt om at slukke... ??


    Jeg har så meget andet It skrammel jeg gerne vil have til at slukke sammen med maskinen så jeg bruger en TV-skinne.. men med denne psu trækker den over de 20Watt som skinnen er sat til... gør jeres oxo det?


    sry for dette takeover men har ikke kunne finde svar andre steder..


    regads Wiruza