Indlæg af thermik

    Kunne man evt. beholde den køler jeg har i forvejen og montere en af de blæsere du nævner ? vil det være nok køling til at køle min cpu ? + self. kabinet blæser.

    Tak for dit svar.. Også de andre der har svaret dejligt med lidt prof. hjælp!

    Jeg har et cooler master kabinet nu model ukendt (samlet køb ved topdata i sin tid) jeg har 2 stk kabinet blæsere.


    Den passive strømforsyning er en jeg har efter monteret da den originale larmede helt vildt fra starten.



    Jeg ved godt systemet overhovedet ikke er up to date men den passer fint til det jeg laver og jeg vil da også tage det med i mine overvejelser når jeg skal købe ind.

    ja ok havde jeg ikke tænkt på at kabinettet kunne gøre det.. hvor meget af lyden vil forsvinde i sådan et kabinet ?


    Er der hardisk ophæng i det kabinet ? hvis der er er der jo ikke så meget forskæl på at købe ophæng eller nyt kabinet.

    Jeg har brug for hjælp til at få min pc til at være mere lydløs er ved at blive tosset af at høre på den.


    Bundkort asus P5nli stoket 755: http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5NSLI/
    Cpu: Intel core duo E7300 2.66
    Køler thermaltake : Kunne godt minde om den her på billedet den jeg har har bare ikke den extra monteret blæser.
    harddisk 4 stk a 320gb raid 0-1
    ram 4gb kinston
    grafikkort Ati radeon 5700 hd
    Passiv strømforsyning


    Har selv tængt at købe harddiskophæng så de holder kæft.. men hvad kan jeg gøre med cpu og grafikkort ?