Indlæg af ignis

    Tak for et par rigtigt brugbare svar :9xo
    Altså ville jo rigtigt gerne kunne holde mig under 2000 kroner i opgradering/skift, så vil være mega åben over for forslag til valg, både hvis vi taler crossfire, men også til nyt kort :thumbup:
    Betydningen af: Frame Pacing løser 90% af problemet med microstuttering, men virker pt. ikke i DirectX 9 kender jeg ikke, men vil da lige bruge en stor omgang Google til det :thumbsup:
    Glæder mig til at høre forslag... og hov? Det skal være AMD, da min 120Hz skærm kun understøttes af denne.
    På forhånd tak :-)

    Halløj ^^
    Håber på lidt hjælp og gode råd.
    Byggede for 1,5 år siden, en gamer pc til mine unger (host host bf3 til daddy) og den har kørt super.
    Men nu hvor ungerne har fået bf4 (host host) kunne jeg egentligt godt tænke mig en bedre ydelse på grafikken.
    Så mit spørgsmål er: Er det mest fornuftigt at købe et helt nyt grafikkort, eller skal jeg "bare" købe et mere og køre Crossfire?
    Og hvis jeg køber et mere, er det så nemt at opsætte Crossfire, eller sker det af sig selv?
    Mit setup er følgende:
    Bundkort : Asus P8Z68V pro/gen3
    processor : Intel I5-2500K
    grafikkort : Powercolor Radeon HD 6970, 2gb GDDR5
    Strømforsyning : Corsair TX V2 750W


    Håber jeg får nogle gode bud, så jeg kan overraske ungerne her til weekenden :D (host host...ultra settings til daddy i bf4)


    mvh Finn